Travelling Wilburys
Fra : Don G.

Dato : 20-12-00 00:06

Hejsa,

Charlie T. Jnr. / Tom Petty
Lucky Wilbury / Bob Dylan
Nelson Wilbury / George Harrison
Lefty Wilbury / Roy Orbison
Otis Wilbury / Jeff Lynne

aka. Travelling Wilburys - et par "jævnt" kendte herrer med nogle ALT for
sprøde skiver på samvittigheden

Jeg har lææænge ledt efter brugte eksemplarer af deres 2 CD'er (det er 2,
ikke sandt?), men de er jo ikke til at støve op nogen steder. Jeg har stødt
på LP-udgaven nogle gange, men som den binære nørd jeg er, vil jeg kun have
digitaliserede udgaver. Kender du et sted eller nogen der kan skaffe dem?

Ydermere hørte jeg et rygte for et års tid siden, at de skulle være på vej
til den snart obligatoriske remastering og genudgivelse? Hvis det er sandt
bliver alting jo lidt lettere.

ALT info suges ind, med kyshånd

Mvh. Don G.
www.don-g.dk

Fra : Uffe Christensen

Dato : 20-12-00 01:45

Om Travelling Wilbury's:
Der er to skiver/CDer. Den sidste uden Roy Orbison. Jeg tror du kan finde
dem i de største net-shops. Ydermere kan jeg oplyse, at der dels mumles
noget om genudgivelse, men det trækker ud. Det samme gør en 3. udgivelse med
T.W. - primært på grund af attentatet mod George Harrison, men så vidt jeg
har erfaret, så har der været studie-sessions. Men hvor langt projektet er,
det er ikke til at få oplyst.

UffeC

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-02-01 11:33

Var der egentlig nogen årsag til at album nr. 2 hed nr. 3??
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 02-02-01 11:47

On Fri, 02 Feb 2001 11:32:51 +0100, Karsten Jensen wrote:

> Var der egentlig nogen årsag til at album nr. 2 hed nr. 3?? ---

Den historie jeg har hørt er at der var var et bootleg album med
nummeret 2 som blev så udbredt at Wilburierne valgte at kalde det
næste officielle nr. 3.

Mvh.

--
"Why do you ask so much?" Adam Sjøgren
"I'm a kid. It's what we do." asjo@koldfront.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-02-01 13:57

On 02 Feb 2001 11:46:33 +0100, asjo@koldfront.dk (Adam Sjøgren) wrote:

>Den historie jeg har hørt er at der var var et bootleg album med
>nummeret 2 som blev så udbredt at Wilburierne valgte at kalde det
>næste officielle nr. 3.

Den historie kender jeg ikke

Er der nogen der har hørt omtalte booleg?
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 02-02-01 16:16

On Fri, 02 Feb 2001 13:57:03 +0100, Karsten Jensen wrote:

> Den historie kender jeg ikke

> Er der nogen der har hørt omtalte booleg?

En hurtig søgning afslører en del links, f.ex.:
<http://www.tacoshell.com/entomology/beatleg/discs/cd3003.htm>

Mvh.

--
"Politikere kan godt lide sådan noget med at stjæle Adam Sjøgren
de fattige landes gode hjerner. Go figure." asjo@koldfront.dk

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 20-12-00 00:46

ALT er udgået med Travelling Wilburys. Du skal nok være meget heldig at
finde det - selv på nettet.

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen