kode til ønskes
Fra : Lenny Hansson

Dato : 27-12-01 00:19

Jeg er i min surfen på Internettet stødt på en sjov side der
kunne vise en del af min exploere på siden se
http://www.cdrsoft.cc/
Jeg kan ikke få sourcekoden at se da den i en scr fil som der
ikke er adgang til er der nogen herude der har prøvet at lav det
samme ? Hvis der er det ville jeg meget gerne have fat i koden
PÅ forhånh tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-01 00:29

Wed, 26 Dec 2001 23:18:35 +0000 (UTC), skrev Lenny Hansson
<lenny@tdcadsl.dk>:

>Jeg kan ikke få sourcekoden at se da den i en scr fil som der
>ikke er adgang til er der nogen herude der har prøvet at lav det
>samme ?

Der er ikke noget script, men blot en <iframe> som viser
indholdet af dit c:\-drev og det er lavet sådan:

<iframe src="file:///C|/" height=130 width=580 marginwidth=0
marginheight=0 scrolling=no frameborder=0 vspace=2></iframe>

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Lenny Hansson

Dato : 27-12-01 00:57

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-01 01:33

Wed, 26 Dec 2001 23:57:02 +0000 (UTC), skrev Lenny Hansson
<lenny@tdcadsl.dk>:

>hvor skal koden sættes ind for at den virker ?

Hvilken FP bruger du?

I FP 2002 kan du gøre det i Insert/Indsæt => Inline Frames og
linke til c:\.

Ellers må du gøre det i htmlvisning, der på siden, hvor du vil
have det placeret.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Lenny Hansson

Dato : 27-12-01 02:05

> [...]
> linke til c:\.
>
> Ellers må du gøre det i htmlvisning, der på siden, hvor du vil

Tak for hjælpen det virker
NB! jeg bruger FP 2002
sov godt for i dag.