Min oplevelse med TDC
Fra : Quark

Dato : 26-12-01 23:43

Hej alle.

Jeg er virkelig på bar bund.

Det hele startede med at jeg fik 256/128 linje hos tdc for en 6 måneder
siden. For ca en 2 måneder siden fik jeg den opgraderet til 1024/256 linje.

I hele forløbet med et abonnement hos TDC har der altid været noget galt med
forbindelsen.
Jeg fik den berømte SpeedStream 2601 router (jubii?).

Jeg som så mange andre fik det kendte problem med host mapping/nat. Når det
var slået til kørte jeg kun med 512 linje, altså en halvveret linje.

Alt i alt: Jeg havde ingen mulighed for at kører med den router fuldt ud
åbent! (I behøver ikke komme med komentarer hermed hvordan jeg kan sætte den
op, en SpeedStream 2601 er ikke ligefrem en særlig avanceret router, når man
først har leget med en Cisco router!)

Jeg havde simpelthen prøvet alt, og har fået alt denne dejlige service fra
TDC at det er ikke deres problem.

Jeg kunne jo selvfølgelig kører uden om routeren men jeg sidder i et LAN, så
det er der ingen mulighed for.

Jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle gøre det, da de på deres
hjemmeside osv reklamere med at man frit kan vælge en Basis konfiguration af
routeren og en Åben.

Så hvorfor skal jeg tage alternativer, når TDC ikke lever op til denne
service?

Jeg siger ihvertfald mit abonnement op nu.
Det kan simpelthen ikke passe.

Har i nogle gode udbydere til mig? Eller andre der har oplevet noget med
TDC?

Jeg kan personligt ikke anbefale dem.

Mvh
Quark