Spot Peter Jackson
Fra : Peter Kaas

Dato : 26-12-01 23:07

Hejsa,

jeg ville bare lige høre om der var nogle af jer, der har fundet Peter
Jackson i LoTR?
Jeg er nemlig ikke selv sikker på om jeg så ham.

Mvh
Peter

Fra : Anders Nielsen

Dato : 27-12-01 01:21

Peter Kaas <peter_kaas@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2a49cd$0$5481$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Jackson i LoTR?
> Jeg er nemlig ikke selv sikker på om jeg så ham.

Ja, som jeg skrev i en tidligere tråd mener jeg han er i højre side af
billedet lige når de gør deres entre i Bri (tak Mads;)

vh Anders

Fra : Peter Kaas

Dato : 27-12-01 13:22

> Ja, som jeg skrev i en tidligere tråd mener jeg han er i højre side af
> billedet lige når de gør deres entre i Bri (tak Mads;)

En lurvet fuld mand, ikke også? Jeg mente nok, at det var ham!

Mvh
Peter

Fra : Peter G.

Dato : 27-12-01 21:24

In article <3c2b1242$0$46335$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Peter Kaas
<peter_kaas@mail.dk> wrote...

> En lurvet fuld mand, ikke også? Jeg mente nok, at det var ham!

http://uk.imdb.com/Trivia?0120737

"Directors Cameo (Peter Jackson): As the belching peasant, outside the
Prancing Pony Inn in Bree."

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.