Programmer i TV der lige er udkommet på kø~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 26-12-01 20:42

Er jeg den eneste der undres over hvor hurtigt købefilm ryger på TV?

Det er ikke længe siden jeg købte Amin Jensens "Stort" på DVD, nu kan jeg se
den i flimmeren...

Der har vist også lige været ballade om Barbiefilmen, som har kørt den
ondeste salgskampagne op til jul,
nu kunne man se den igår.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om filmselskaberne lidt saver grenen
over de selv sidder på.
Hvis folk venter til filmen kommer i TV, måske 2 mdr. efter salgsrelease,
gad vide om det ikke kun er
de (estimeret bud) 20% hardcorefans af filmen der vil eje den på DVD/video,
og i den forbindelse vil de
sikkert allerede ha købt den på import, hvorimod famillien Danmark måske vil
optage den på egen video
istedet for at købe den.

Bare for 2 kroner lommefilosofi fra

Kim

Der ikke vil bruge juledagene på at ærgre sig over 220,- brugt på en DVD der
er i TV nu

Fra : Rasmus

Dato : 26-12-01 21:02

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk> wrote in message
> Der ikke vil bruge juledagene på at ærgre sig over 220,- brugt på en DVD
der
> er i TV nu

Personligt synes jeg ikke at have DVD'en er at sammenligne med at have samme
udsendelse på DVD. Desuden er Stort showet udkommet i slutningen af august,
så den har altså noegn måneder på bagen efterhånden.

Jeg har selv købt Stort DVD'en i sin tid, og er personligt ligeglad med at
den nu kommer i TV. Jeg føler mig på ingen måde snydt.

Hva' så når det er omvendt ?!? Hvorfor dog købe en DVD med Simpsons når
udsendelserne blev sendt over 10 år siden på TV ?!

Rasmus

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 26-12-01 21:32

"Rasmus" <rasmus@axelmusic.dk> wrote in message

> [...]
august,
> så den har altså noegn måneder på bagen efterhånden.

Jeg tror du misforstod mig lidt, jeg er ikke bitter, gav blot mit eget
eksempel,
men jeg undres.

Jeg var dog ikke klar over at den kom så tidligt, viser nok lidt mit
engagement
i DVD udgivelser.

Min pointe er blot om ikke filmselskaberne kunne tjene flere gryn ved at
vente,
men det kan måske tyde på at de fleste vil importere det selv istedet.

Hygge

Kim