Jeepers Creepers - meninger?
Fra : Morten DH

Dato : 26-12-01 17:38

Har subj. liggende i min DVD-indkøbskurv men den har jo fået ret blandede
reviews og jeg har ikke set den - såh hvad siger I skal den købes???

Fra : Rasmus

Dato : 26-12-01 18:51

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> wrote in message
> Har subj. liggende i min DVD-indkøbskurv men den har jo fået ret blandede
> reviews og jeg har ikke set den - såh hvad siger I skal den købes???

Jeg så den igår og må indrømme, at det ikke lige var mig... Minder lidt for
meget om 80'ernes horrorflicks, med et halvdårligt monster der render rundt
og dræber alt. Til gengæld er der ca. 60 minutters behind-the-scenes og
kommentarspor fra Hollywoods ubetingede vægtkonge (han må veje 250 kg eller
lign.), Victor Salva på DVD'en.

(c:
Rasmus

Fra : B.Ikkala

Dato : 26-12-01 20:04

"Rasmus" <rasmus@axelmusic.dk> wrote:

>kommentarspor fra Hollywoods ubetingede vægtkonge
>(han må veje 250 kg eller lign.), Victor Salva på DVD'en.

... og dømt pædofil !