3330 er en updated 3310??
Fra : dc

Dato : 26-12-01 16:09

Hejsa
Jeg har ladet mig fortælle at på 3310 er der produktionsfejl ..Og at det var
derfor at 3330 kom lige efter.Der skulle være fejl på printet i 3310.
Er der en der virkelig ved noget om det??
Og hvis der er noget om det, hvilke serier er der tale om og evt. hvilke
versioner.
Hvordan tjekker man evt hurtigt om den er defekt ? (Det skulle vist have
noget at gøre med at man i en hvis rækkefølge trykkede på tasterne at den
"døde")
Jeg har lige købt to 3310ér !!hvoraf den ene er leveret til mig og den anden
på vej.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-12-01 14:02

dc skrev:

>Jeg har ladet mig fortælle at på 3310 er der produktionsfejl.

Der er fejl i mange mobiltelefoner, de fleste bliver rettet ved
software-opdatering.

>Og at det var derfor at 3330 kom lige efter.

Der var nu da vist et stykke tid mellem de to telefoner, og der ville
da ikke være nogen grund til ligefrem at lave en ny model, i stedet
for at rette eventuelle fejl.

>Der skulle være fejl på printet i 3310.
>Er der en der virkelig ved noget om det?

Har ikke hørt om der skulle være fejl på printet.

>Og hvis der er noget om det, hvilke serier er der tale om og evt. hvilke
>versioner.

Hvis det kun skulle være nogle software-versioner, så er det jo netop
et software-problem - ikke hardware.

>Hvordan tjekker man evt hurtigt om den er defekt ? (Det skulle vist have
>noget at gøre med at man i en hvis rækkefølge trykkede på tasterne at den
>"døde")

Det lyder som noget der ville kunne fikses ved en software-opdatering.

>Jeg har lige købt to 3310ér !!hvoraf den ene er leveret til mig og den anden
>på vej.

Hvis du støder på problemet, så indleveret du den jo bare, hvis ikke,
så er der jo ingen ko på isen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Crash Override

Dato : 28-12-01 12:08

Nejnej... Grunden til at 3330 kom ca. 8 mdr efter (og altså ikke lige efter)
3310 var at man havde udvidet ungdomstelefonen med WAP...

C/O

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-12-01 03:36

Crash Override skrev:

>Nejnej... Grunden til at 3330 kom ca. 8 mdr efter (og altså ikke lige efter)
>3310 var at man havde udvidet ungdomstelefonen med WAP...

Hep!

Du svarede på noget "DC" havde skrevet, men trykkede reply ud for mit
indlæg, så gør det det lidt sværere at følge med. Tryk venligst reply
ud for det indlæg du vil kommentere.

G'nat,
Lasse Hedegaard