Skifte display på 3210
Fra : Michael Jensen

Dato : 26-12-01 12:36

Hej gruppe!!

Min kæreste har en nokia 3210, som efter et par ture på gulvet har fået et
lettere defekt display! Jeg har imidlertid fået fat i en anden 3210, som
ikke vil vise noget i displayet under visse funktioner (indstil ur f.eks.),
men mit gæt her er at det ikke er displayet der er i stykker, når det virker
fint under de fleste andre funktioner? Men, jeg vil gerne prøve at skifte de
2 displays, men jeg er lidt usikker på hvordan (men mener at det burde kunne
kunne lade sig gøre, eftersom man kan købe nye displays). Derfor vil jeg
høre om der er nogle der kender en god side her på nettet, med en udførlig
instruktion i hvordan dette kan lade sig gøre???

På forhånd tak!!

Michael Jensen

Fra : NEE

Dato : 27-12-01 01:06

Hej Michael,

Jeg har set en side på en af unlocksiderne hvor de viser hvordan man piller
antennen af for at sætte vibrator i din model.

Det er den første og største hindring. Næste hindring er at du skal have en
TOX6 skruetrækker for at løsne skruerne i den. Herefter er det barnemad for
resten. Jeg har selv gjort dit trik flere gange med den model. Det værste er
som sagt antennen.Og tegningnen på siden viser hvordan, men nu ved du hvad
du skal søge.

Så held og lykke med det.

NEE

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-12-01 23:46

"NEE" <minox@ofir.dk> wrote in message

> [...]
en
> TOX6 skruetrækker for at løsne skruerne i den. Herefter er det barnemad

Tak for tippet! Jeg fandt et par billeder, og så var det bare afsted!
Største hindring var nu at få de 4 forp...... skruer ud uden en skruetrækker
der passer, men det kan til nød lade sig gøre med en fladtang. Men vigtigst
af alt, operationen lykkedes, og vi har nu et stk. fuld funktionsdygtig
telefon i stedet for 2 defekte!!

Michael