Selvom jeg sidder og keder img inde på CC support, er det selvfølgeligt min
egen mening og ikke CC's jeg udtrykker her..
Krohn
"Gunnar Krohn - Cybercity Support" <krohn@staff.cybercity.dk> wrote in
message news:a0cdtl$dui$1@news.cybercity.dk...
> Nu er det rimeligt kendt i support kredse at Eicon Diva adapteren er det
> værste "#¤% når man så sætter det på på en ikke ordentligt udviklet bus
> (USB) kan det kun gå galt..
>
> 2 ting der måske kan hjælpe
>
> sluk adapteren og tænd den igen
>
> sørg for at bruge de drivere der kom på CD'en og ikke dem som windows selv
> har..
>
>
> MVH
> Gunnar Krohn
>
> "Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> wrote in message
> news:AQhW7.5166$Zm5.453786@news000.worldonline.dk...
> >
> > "Ole Nielsen" <on483@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:28eW7.3664$aS.500916@news010.worldonline.dk...
> >
> > > Er det mon produktet, kobberet, driverne ?
> > > (Det er ikke PC-en, idet der har været forsøgt med flere PC-er, både
> Win98
> > > og Win2000 samt reinstallationer af alt softwaren).
> >
> > Det er ikke til at vide. Mit Diva har kørt upåklageligt siden sommer
> >
> > > Jeg har ikke kunnet finde drivere hos Tiscali til Eicon Diva USB
> modemet,
> > og
> > > menupunktet "Support" er fjernet hos Tiscali. Man finder intet i
> Tiscalis
> > > søgefelt om dette modem, og der ligger heller intet på Eicon´s
website.
> > Hvad
> > > i h.....e stiller man op med l....t ?
> >
> > Har du prøvet på:
> >
http://www.eicon.com/worldwide/support/software/Diva_ADSL_USB_drivers.htm
> >
> > > Skal dette modem konfigureres specielt eller kan linien gøres mere
> stabil
> > > ved at nedsætte båndbredden - og hvordan ?
> >
> > Mit skulle fordi jeg bruger ME, men Support sagde at det kun var i ca.
2%
> af
> > tilfældende det var gældende.
> >
> > > Jeg takker for alle forslag - god jul
> >
> > I lige måde
> >
> >
> > --
> > Venligst
> > Finn Jensen
> >
>
>