Nådada!
Fra : Christer Østergaard

Dato : 26-12-01 00:21

Hej Alle!

Sidder med et finurligt problem: Jeg skal bruge en workaround på file upload
via en form, så jeg kan give file-input typen en deafult værdi... nogen som
kender dette workaround?

Case: Bruger skal blive mødt af en asp-side, som tager en sti fra medsendt
værdi (i URL) og indsætter den som defaultværdi i file-input... det skulle
vel være muligt? Brugeren skal altså "godkende" upload...

Ser frem til svar...

Mvh.
Christer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-01 00:50

Wed, 26 Dec 2001 00:21:21 +0100, skrev "Christer Østergaard"
<winterdk@hotmail.com>:

>Case: Bruger skal blive mødt af en asp-side, som tager en sti fra medsendt
>værdi (i URL) og indsætter den som defaultværdi i file-input... det skulle
>vel være muligt? Brugeren skal altså "godkende" upload...

Det kan vidst ikke laves i html, der skal noget serverside til og
da du bruger asp, så prøv i news:dk.edb.internet.webdesign.asp og
gerne med en mere sigende subject end »Nådada!«.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Christer

Dato : 26-12-01 02:49

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen ...
> [...]
>da du bruger asp, så prøv i news:dk.edb.internet.webdesign.asp og
>gerne med en mere sigende subject end »Nådada!«.

Er hermed gjort... og jeg har husket subject ;)

Christer