ormekur
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-12-01 23:07

Hej NG

Det er ikke fordi Nicki har orm jeg spørger om dette, blot for at vide noget
om det, men hvor tit skal hunde ha' ormekur?, og er det noget man skal ha'
gennem sin dyrlæge?

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-12-01 00:19

"Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vide noget
> om det, men hvor tit skal hunde ha' ormekur?, og er det noget man

Hej Bolette .. fortsat god jul .. ja ormekur skal haves gennem
dyrlægen idet det er receptpligtigt .. jeg giver mine hunde ormekur en
gang om året og giver dem da den bredspektrede der tager både
spolorm, hageorm og bændelorm og hvad der ellers måtte findes ... du
kan evt. når du aflevere en afføringsprøve til dyrlægen og få den
undersøgt og er der ingen orm behøver du jo ikke give ormekur .. har
din hund lopper må du regne med at der også kan være orm .. de to ting
følges ofte ad .. masser af julehilsner fra Ami