Last Christmas - original
Fra : Fam. Pinderup

Dato : 11-12-00 22:53

Hej

Kan nogle læsere i denne nyhedsgruppe fortælle os, hvem der har indspillet
den originale "Last Christmas"??? Og evt. fortælle hvornår den er fra?

Tak for hjælpen.

Hilsen Fam. Pinderup

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 12:02

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 12:02

Fra : Brutalis

Dato : 12-12-00 12:02

Fam. Pinderup skrev i meddelelsen
>Tak for oplysningen - MEN - vi har familiemedlemmer, der mener, at den er
>endnu ældre - faktisk er der en, der mener at kunne huske den fra 60'erne
>muligvis med James Last.

De må have en meget skidt hukommelse, da den er skrevet af George Michael
(Wham)
--
Brutalis
Da Slammerman

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-12-00 23:33

> Kan nogle læsere i denne nyhedsgruppe fortælle os, hvem der har indspillet
> den originale "Last Christmas"??? Og evt. fortælle hvornår den er fra?

Wham! og George Michael, naturligvis, har skrevet den i 1984.

Whigfield - tro det eller lad være - har også
indspillet den. Jeg kender ikke andre, der har turdet.

Mark

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 13-12-00 17:53

Således skrev "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> i dk.kultur.musik
Tue, 12 Dec 2000 22:33:22 GMT:

>Wham! og George Michael, naturligvis, har skrevet den i 1984.
>
>Whigfield - tro det eller lad være - har også
>indspillet den. Jeg kender ikke andre, der har turdet.

Mek & the X-mas Peks har lige lavet en rockabillyudgave...

Knud
--
What's that, Lassie? What, girl? Klingons ... off the starboard bow?
-- John Prevost

Fra : Brian Haagh

Dato : 16-12-00 00:47

Inside The Whale lavede en version i 1994

Brian/

Fra : Tinka

Dato : 16-12-00 01:35

"Mark Thomas Gazel" wrote:
> Whigfield - tro det eller lad være - har også
> indspillet den. Jeg kender ikke andre, der har turdet.

Efter sigende har Billie "Den britiske Britney" Piper også indspillet
den. Jeg læste det i en musikanmeldelse i The Times i dag.

Tinka

--
----
embrace the struggle

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Brutalis

Dato : 16-12-00 01:53

Var det ikke nemmere bare at skrive, hvem der ikke har lavet en version af
den !

--
Brutalis
Da Slammerman