internet forhandlere ?
Fra : Simon...

Dato : 25-12-01 20:06

hejsa,

er der ikke nogen der har nogle gode og gerne forholdsvis billege internet
shops (helst dk) der sælger fiskegrej, tilbehør som hår osv. til at lave
fluer med. og meget gerne med billeder af tingene...

men også gerne shops med andet grej.

mange tak
og god jul og godt nytår !

mvh.Simon

Fra : Johnny Ravn

Dato : 25-12-01 20:15

www.google.com er din ven
søge ord fiskegrej søg i danmark
mvh. Johnny

Fra : Anders og Berit

Dato : 25-12-01 21:42

Prøv dette link: http://www.links2go.dk/fisk.html, og vil du prøve UK, så
prøv her: http://websites.ntl.com/~angling/onlinetackleshopslinks.html

Anders

Fra : Morten Rasmussen

Dato : 25-12-01 23:57

Hej Simon

Prøv www.godtgrej.dk
Det rigtige grej til den rigtige pris...

Mvh
Morten R
Kolding

Fra : Finn Nielsen

Dato : 26-12-01 18:05

Hej med dig
prøv www.lpflyshop.dk

Med venlig hilsen
Finn Nielsen, NJHF
www.seatroutfishing.dk

Fra : Simon...

Dato : 27-12-01 08:12

tak for linksne.
der er ingen der har link til den side hvor der rent faktiskt er billeder af
de forskellige ting man køber til at lave fluer mv med vel (jeg har mistet
det :( ?

mvh.Simon

Fra : CLAUS LARSEN

Dato : 27-12-01 01:10