Kashmir i gaffa....
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 25-12-01 18:03

Hejsa...

Er der nogen som har nogle gamle gaffa blade hvor der står noget med Kashmir
i ??
Og helst også nogle billeder...

Kan i så ikke lige poste hvilket nummer osv. det er i, her i gruppen.. ?

Det ville være fedt !

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : rectum moses

Dato : 25-12-01 22:58

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i ??
> Og helst også nogle billeder...
>

> Kan i så ikke lige poste hvilket nummer osv. det er i, her i gruppen.. ?

Har du ikke nok i plakaterne og glansbillederne?

Kan desværre ikke hjælpe.

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 25-12-01 23:23

Haha !!! Fuck du er en sjov mand hva'... !!! ?

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : rectum moses

Dato : 26-12-01 00:24

> Haha !!! Fuck du er en sjov mand hva'... !!! ?

Ja, og gud hvor er du 15 eller noget i den stil og total humorforladt

?

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-12-01 18:25

On Wed, 26 Dec 2001 00:23:42 +0100, "rectum moses"
<cfp8093@vip.cybercity.dk> wrote:

>Ja, og gud hvor er du 15 eller noget i den stil og total humorforladt

Han er faktisk 14, men det var da tæt på : )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Dear John

Dato : 27-12-01 04:06

Kasper Aae <nospam@for.me> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3u1k2uk3m7okmo37qb8n290d2la7j74c98@4ax.com...

> Han er faktisk 14, men det var da tæt på : )
>
> Hvis han virkelig er 14,hvilket ikke interesserer mig en skid,
så er han i idoldyrkelsens alder,og det skal han have lov til.
Derfor forstår jeg godt hvis han vil se så mange billeder,'
høre så mange bootlegs han kan komme til med hans yndlingsband.
I min bog er Kashmir et ganske udmærket idol at have.

Fra : rectum moses

Dato : 26-12-01 00:39

> [...]
> i ??
> Og helst også nogle billeder...
>

> Kan i så ikke lige poste hvilket nummer osv. det er i, her i gruppen.. ?

Oven på min dumme joke kan du lige få dette tip: gå ind på g.dk, klik på 'om
magasinet', klik derefter på 'kontakt gaffa', og så kan du jo evt. (bemærk:
evt.) scroll'e dig ned til redaktionens e-mail adresse, klikke på den,
skrive en lille e-mail, hvori du så spørger om det samme, som du har spurgt
om her i gruppen. Så slipper folk også for at skulle kigge gaffablad efter
gaffablad efter gaffablad igennem for din skyld midt i denne dejlige højtid,
hvor man har vigtigere ting at give sig til.

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 26-12-01 20:54

Hvor fanden kender i min alder fra !! ?

Fra : Invader Zim

Dato : 26-12-01 21:53

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvor fanden kender i min alder fra !! ?
>

> Bedste hilsner
> Kristian V. Jensen
> Vestergaardj@mail.tele.dk

Dit ICQ nummer...

-Invader Zim

np: Tomahawk - God Hates A Coward

Fra : Troels

Dato : 27-12-01 18:12

> Oven på min dumme joke kan du lige få dette tip: gå ind på g.dk, klik på
'om

eller evt. deres artikelsøgeting
http://media.gaffa.dk/ny_arkiv/arkiv_search.lasso

/Troels