Plads på Tele2.mobil = 240 numre
Fra : Leif & Susanne

Dato : 25-12-01 14:54

Hej

Mit nye Tele2.mobil taletidskort er markedets 3.generations SIM-kort,
hvor der er plads til 240 navne & telefonnumre.

Lidt teknik info fra Tele2.mobil
For blot få år siden kunne et SIM-kort kun rumme 8.000 tegn.
I dag er det muligt at gemme op til 32.000 tegn; og snart vil det være
64.000 tegn.
Disse nye kort kaldes 3.generations SIM-kort, og det er dem Tele2.mobil har
valgt at anvende. Det betyder at Tele2.mobilkunder har adgang til mange
spændende services via Tele2Menuen.
Se mere på www.tele2menu.dk

Venlig hilsen
Leif

Fra : Nick Christensen

Dato : 25-12-01 16:24

> Mit nye Tele2.mobil taletidskort er markedets 3.generations SIM-kort,
> hvor der er plads til 240 navne & telefonnumre.

Hvor mange beskeder kan der så være?

Fra : Leif & Susanne

Dato : 25-12-01 20:58

> Hvor mange beskeder kan der så være?

Der kan være 30 beskeder i alt, fordelt på ind eller udbakken.

Venlig hilsen Leif

Fra : Mickey

Dato : 26-12-01 00:33

"Leif & Susanne" <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Der kan være 30 beskeder i alt, fordelt på ind eller udbakken.

og så gik fordelen ligesom i vasken (mit "normale" simkort kan klare hele 32
beskeder svjh)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?