IE 6 vil ikke lave pop ups, ny side mm
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-01 12:04

Hej,,

Jeg synes at have et irreterende problem... Jeg har hørt med en testversion
af XP i langt tid.. Hvor IE 6 pludselig ikke ville åbne nye sider Dvs- Pop
ups, og kommandoen Åbn i nyt windue mm....

Nu har jeg jeg reinstalllet XP DK. og nu er den delme startet med det igen.

Hvad gør jeg?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-01 12:13

> [...]
> ups, og kommandoen Åbn i nyt windue mm....
>
> Nu har jeg jeg reinstalllet XP DK. og nu er den delme startet med det

Søg funktionen I IE virker heller ikke mere...

Og sørme om søg funktionen i Startmenuen heller ikke fungere mere... Hmm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-01 19:29

> Søg funktionen I IE virker heller ikke mere...

Link man klikker på i OE åbnes heller ikke,,,

Fra : Jakob M

Dato : 27-12-01 00:08

> Link man klikker på i OE åbnes heller ikke,,,

Jeg fik nøjagtigt samme problem, dvs alle 3 du har nævnt, med IE6 og WinME
DK. Det kom efter at jeg havde overclocket for meget. Underligt nok kom der
fejl på mange af mine zipfiler samtidig. Jeg fandt aldrig en løsning. Nu
kører jeg Win2000 i stedet, uden problemer.

Mvh
Jakob

Fra : Vera Mundbjerg - Hen~

Dato : 25-12-01 16:07

> [...]
> ups, og kommandoen Åbn i nyt windue mm....
>
> Nu har jeg jeg reinstalllet XP DK. og nu er den delme startet med det

Det ligner et problem jeg har haft et stykke tid. Først med IE 5.5 og nu
også med IE6, i begge tilfælde under W98. Rammen om det nye vindue kommer
frem og ligeledes titellinjen, men så går musemarkøren i timeglas og det
hele stopper. Bagefter kan jeg lukke det ufærdige vindue ved klik på
lukkeboxen (x).
vh
henning

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-01 23:31

> [...]
> af XP i langt tid.. Hvor IE 6 pludselig ikke ville åbne nye sider Dvs- Pop
> ups, og kommandoen Åbn i nyt windue mm....

hmm, efter at have fjernet internet explorer, og levet uden den i et par
dage... Prøvede jeg lige at tilføje den igen.. Og sørme så... Nu virker det
igen , hurra..