Begynder på Guitar, hvor er web'en ??
Fra : B.Christensen

Dato : 09-12-00 19:30

Knægten er begyndt til guitar og jeg forsøger at se om jeg kan huske noget
fra jeg selv gik til guitar som barn.

Dengang havde jeg nogle små farvede hæfter med nemme melodier og lidt
undervisning i at håndtere "dyret" (akkorder, noder og billeder af hvor
tonerne ligge på halsen).

Det må da findes på web'en nu om dage. Men Hvor ??????

Alexander og Bjarke

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-12-00 05:33

"B.Christensen" <BMC@GreveStrand.dk> wrote in message

> [...]
> tonerne ligge på halsen).
>
> Det må da findes på web'en nu om dage. Men Hvor ??????

Tænke, tænke, tænke.

Der er nogle sager på
http://olga.net/dynamic/browse.php?local=resources/lessons/

ellers kan du nok finde nogle forskellige sager på
www.olga.net/search

/Nikolaj