Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Standardbrowser
Fra : Yeah

Dato : 24-12-01 23:55

Hej!
Nogen, som ved hvordan man skifter sin standardbrowser? Sådan så når man
klikker på et link, så bliver det ikke åbnet i Explorer, men en anden
browser.

-Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-01 00:05

Mon, 24 Dec 2001 23:54:56 +0100, skrev "Yeah" <spasser@lol.dk>:

>Sådan så når man
>klikker på et link, så bliver det ikke åbnet i Explorer, men en anden
>browser.

Det ville være meget nemmere at svare, hvis du oplyste om,
hvilken anden browser, du ønsker som standardbrowser.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 25-12-01 00:04

Yeah skrev:

>klikker på et link, så bliver det ikke åbnet i Explorer, men en anden
>browser.

I Opera går man ind i opsætninger (alt+P) og vælger Opera som standard
browser.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Yeah

Dato : 25-12-01 00:56

Hmm.. Det er MsN explorer jeg vil have som standardbrowser. Den fulgte mit
Windows XP DK...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-01 01:32

Tue, 25 Dec 2001 00:55:31 +0100, skrev "Yeah" <spasser@lol.dk>:

>Hmm..

Hvorfor Hmm..?
Der er meget stor forskel på, hvordan det gøres nemmest efter,
hvilken browser det er.

>Det er MsN explorer jeg vil have som standardbrowser. Den fulgte mit
>Windows XP DK...

Den har jeg godt nok skyndt mig at fjerne, men jeg vil da tro, at
der er et eller andet sted det kan sættes, men hvor det er, kan
jeg desværre ikke hjælpe med.

Men, hvis den ligner IE på det punkt, så kan du gå i funktioner
=> indstillinger => programmer => nederst vælge at den skal
tjekke, at den er standardbrowser.
Men det er kun et gæt.

med venlig hilsen
Knud