IE 6.0 kan ikke huske ændringer i adgangsk~
Fra : Poul Erik Larsen

Dato : 24-12-01 15:39

Når jeg ændre adgangskoden i standardforbindels/indstillinger og trykker ok,
er der ikke sket en ændring af koden når jeg kontrollerer den. Koden er
præcis dobbelt så lang som den jeg indtastede.
nogen hjælp at hente? på forhånd tak - pegl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-12-01 15:57

Mon, 24 Dec 2001 15:38:33 +0100, skrev "Poul Erik Larsen"
<pegl@mobilixnet.dk>:

>Når jeg ændre adgangskoden i standardforbindels/indstillinger og trykker ok,
>er der ikke sket en ændring af koden når jeg kontrollerer den. Koden er
>præcis dobbelt så lang som den jeg indtastede.

Jo, der er.

Du kan ikke regne med antallet af stjerner, det er altid det
samme, uanset kodeordets længde.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 24-12-01 15:57

"Poul Erik Larsen" <pegl@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> præcis dobbelt så lang som den jeg indtastede.
> nogen hjælp at hente? på forhånd tak - pegl

Windows sætter blot 16/20 stjerner for at narre fjenden, så kan man ikke
gætte adgangskoden ud for hvor mange tegn den fylder. Hvis din adg.kode er 8
tegn sætter Windows 16 eller 20..........men den "sender" kun den rigtige