Club Blah Blah
Fra : Nick Christensen

Dato : 24-12-01 14:01

Betaler man normalt minut-takst for at folk kan ligge en besked på ens
telefonsvare? Altså at man betaler for den tid hvori folk indtaler på
telefonsvaren. Ved godt man betaler for at aflytte den.

God jul i øvrigt.

Fra : Thomas E.

Dato : 24-12-01 14:04

Såvidt jeg ved betaler man ikke for at aflytte sin tlf. svarer ved
ClubBlahBlah.

Mvh
Thomas E.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-12-01 14:48

Thomas E. skrev:

>Såvidt jeg ved betaler man ikke for at aflytte sin tlf. svarer ved
>ClubBlahBlah.

Det tror jeg man gør ved alle telefonselskaber, det er jo en ganske
almindeligt telefonopkald som alle andre.

Der har tidl. været snak om man betalte for _viderestilling_ til sin
telefonsvarer, men hos de fleste selskaber er det vist det eneste man
kan viderestille til uden det koster noget.

God jul!
/Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Mickey

Dato : 24-12-01 14:52

> Der har tidl. været snak om man betalte for _viderestilling_ til sin
> telefonsvarer, men hos de fleste selskaber er det vist det eneste man
> kan viderestille til uden det koster noget.

det ville da være en åndsvag ting - hvis det er sådan hos Telmore slukker
jeg for min fonsvarer lige med det samme! (men der står svjh heller ikke
noget om det på min afregning)

- anyway, f.eks. Orange MayDay kan man ikke slå telefonsvareren fra på, og
der betaler man ikke for viderestillingen (det gjorde man i hvert fald ikke
da jeg havde den)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Nick Christensen

Dato : 24-12-01 16:15

Grunden til jeg skrev, det var at jeg ikke har ført et eneste opkald på min
mobil idag, eller de sidste par dage generelt. Men på Club Blah Blah's
statusside står der at jeg har haft 4 kort varige opkald. Det passer meget
godt med jeg har haft nogle ubesvaret opkald i nat, som der så er røget
videre til telefonsvaren hvorefter der er blevet knaldet hurtigt på.

Jeg ved godt det koster penge at ringe op at aflytte. Gør det vist hos alle
selskaber?

Fra : Fischer

Dato : 25-12-01 09:05

> [...]
> godt med jeg har haft nogle ubesvaret opkald i nat, som der så er røget
> videre til telefonsvaren hvorefter der er blevet knaldet hurtigt på.

Nej - CBB har gratis viderestilling til telefonsvareren.
Men jeg har ikke nogen forklaring på dine opkald.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-12-01 23:24

Mickey skrev:

>det ville da være en åndsvag ting - hvis det er sådan hos Telmore slukker
>jeg for min fonsvarer lige med det samme! (men der står svjh heller ikke
>noget om det på min afregning)

Hos Telmore koster det ikke noget at videresende til telefonsvareren.
Det er det eneste nummer man kan viderestille til uden at betale (det
koster sikkert heller ikke noget at viderestille til 80xxxxxx - jeg
har dog aldrig prøvet

> - anyway, f.eks. Orange MayDay kan man ikke slå telefonsvareren fra på, og
>der betaler man ikke for viderestillingen (det gjorde man i hvert fald ikke
>da jeg havde den)

Hvorfor kan man ikke slå den fra? Det er vel bare i viderestillingen i
selve telefonen man slår det fra? OK, hvis telefonen er slukket er det
måske en anden snak.

God jul!
/Lasse Hedegaard

Fra : Mickey

Dato : 25-12-01 00:25

> Hvorfor kan man ikke slå den fra? Det er vel bare i viderestillingen i
> selve telefonen man slår det fra? OK, hvis telefonen er slukket er det
> måske en anden snak.

jeg ved det ærlig talt ikke, men jeg kunne ikke med min Motorola cd930...

Fra : Fischer

Dato : 25-12-01 08:33

> jeg ved det ærlig talt ikke, men jeg kunne ikke med min Motorola cd930...

Det lyder mærkeligt.
Her er i øvrigt tips om viderestilling:
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=vidstil1.txt

*Fischer

Fra : Mickey

Dato : 26-12-01 00:29

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder mærkeligt.

ja jeg tror det var noget spærring på centralerne - det var jo trods alt
taletid

> Her er i øvrigt tips om viderestilling:
> http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=vidstil1.txt

takker, men jeg har skiftet både telefon og selskab ;)

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 26-12-01 18:07

Det kan osse være at du har gået ind i sim-menu'en Cbb, den koster svjh en
minutpris...

Fra : Nick Christensen

Dato : 26-12-01 21:49

> Det kan osse være at du har gået ind i sim-menu'en Cbb,
> den koster svjh en minutpris...

Kun når jeg bestiller noget. Og det bliver afregnet via SMS.

Så nej, det kan heller ikke være det.