Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp og hint til mit nye Canon G2
Fra : BB

Dato : 24-12-01 12:45

Glædelig jul.

Jeg har købt et G2 digi., men er ny i det hele taget til at tage billeder.
Er der en hjemmeside (eller bog) hvor man kan lære, måske trin for trin,
hvordan man bruger de forskellige funktioner m.m.? Jeg ved godt, man finder
ud af det hen af vejen, men jeg kunne godt tænke mig, der var en, der ville
holde mig i hånden noget af vejen

På forhånd tak.
VH.
BB.

This message may contain confidential and legally privileged information.
If you are not the intended recipient, you may not use, distribute, or copy
this message. If you have received this message by mistake, please notify
the sender immediately by e-mail and delete the original message.

Fra : PJ

Dato : 24-12-01 23:27

Hvis BB = Brigitte Bardot - holder jeg dig gerne i hånden hele julen

God Jul
Pierre jakobi

BB <BB@tdconspamadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c271557$0$62871$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : BB

Dato : 24-12-01 23:49

Sorry. Jeg må skuffe dig.

VH
Brian Bjerg.

Fra : bj

Dato : 25-12-01 13:26

http://photography-on-the.net/forum/
er et super godt forum for Canon-freaks. Prøv det - du blir` afhængig.

Jeg har nogle links på min hjemmeside http://www.visuelweb.dk/bo.htm - se
under FOTO. Måske er der noget du kan bruge.

Hilsen Bo

Fra : BB

Dato : 25-12-01 17:53

Flot hjemmeside
Det var lige det jeg kikkede efter.
Tak.

VH
BB

Fra : Erik Christensen

Dato : 25-12-01 21:31

> [...]
finder
> ud af det hen af vejen, men jeg kunne godt tænke mig, der var en, der

Her er en god vejledning , godt nok omhandler det Nikon, men meget lærerig
alligevel.

Mvh
Erik

Fra : BB

Dato : 26-12-01 02:41

"Erik Christensen" <erikac@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Her er en god vejledning , godt nok omhandler det Nikon, men meget
lærerig
> alligevel.
>
> Mvh
> Erik