jamen Øhh Go Jul folks
Fra : Chokmah

Dato : 24-12-01 08:34

jeg skulle til at skrive en en go og sexet jul for lige at holde røven
flydene i fundassen ... men jeg tager slags målet hvis der kommer et :) - nå
men vi har jo haft et endnu et godt år i dss og man kan well inden for
rigemelighedens grænser regne med at dte næste bliver lige så godt :) ?
spænende emner lidt chat flames liderlighed slader støtte newbies galskab
medfølse fede og mange fester og hwa vi nu ellers kan finde på ... jeghavde
godt nok en ond drøm i nat om at john & sabina var forhindret til den næste
juæe frokost så det var nu en lettese at vågne

men som sagt Go Jul & godt nyt

MvH
Bo

fra det mørke Jylland 12 km fra skagen jeg tror det fut - løs

Fra : John Sahl

Dato : 24-12-01 09:04

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> wrote in message news:a06lit$n69$1@sunsite.dk...
> [...]
> godt nok en ond drøm i nat om at john & sabina var forhindret til den næste
> juæe frokost så det var nu en lettese at vågne

Bare rolig Bo, vi skal nok sørge for at være der.
Nu bor vi jo ikke så langt væk mere, Viby er jo lige uden for byen

> men som sagt Go Jul & godt nyt

Og ønsker om en god jul og et rigtig godt nytår, fra Sabina og jeg...

> fra det mørke Jylland 12 km fra skagen jeg tror det fut - løs

Er du ved at blive tryg ved at opholde dig i Jylland?
Eller opholder du dig kun indendørs?

FUT til dk.snak.snik

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Britta

Dato : 24-12-01 10:24

Kære Chokmah og alle,

Må I have en pragtfuld jul og *tak*. I ved selv for hvad.

Varme knus fra (ja jeg dropper lige for én gangs skyld de
'venlige hilsnener')
Britta (og Michael, der kaffedrikkende vinker fra sengekanten)

Fra : Knold

Dato : 24-12-01 13:00

"Chokmah" skrev i en meddelelse news:a06lit$n69$1@sunsite.dk...

Hej Bo og alle jer andre dejlige mennesker )

> jeg skulle til at skrive en en go og sexet jul for lige at holde røven
> flydene i fundassen ... men jeg tager slags målet hvis der kommer et :)

LOL hvilket slagsmål?? Står der ikke noget om (sex og) samliv i
bemeldte fun-das ? Og tilbringes julen ikke i familiens skød )
Bo du har røven dybt i tønden *gggg*

> [...]
> spænende emner lidt chat flames liderlighed slader
> støtte newbies galskab medfølse fede og mange fester

Jeg tager dine ord for gode vare, da jeg desværre p.g.a.
svær sygdom ikke engang har haft energi til mit skabslæseri.
Men da man ikke skal græde over spildt mælk vil jeg droppe det,
og i stedet ønske alle en rigtig god jul med rigtigt gode gaver
og et knaldgodt NYT ÅR til ALLE og enhver her i dss *S*.

Selv har jeg givet mig den bedste julegave som tænkes kan:
For 300,- bananer akupunktur er jeg blevet fuldstændig
smertefri og har derfor turdet tilmelde mig Nytårskuren,
som jeg glæder mig meget til

Mange knus og varme tanker fra mig til jer.
Knold

Shit happens.....and then you ...
rise again like the sun.
Frit efter "Dirty Harry".

Fra : Sott

Dato : 24-12-01 14:51

Hej Bo og alle jer andre :0)

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> skrev i en meddelelse
> jeg skulle til at skrive en en go og sexet jul for lige at holde røven
> flydene i fundassen ... men jeg tager slags målet hvis der kommer et :)

Vi står last og brast *LOL*

> - nå
> men vi har jo haft et endnu et godt år i dss og man kan well inden for
> rigemelighedens grænser regne med at dte næste bliver lige så godt :) ?

Garanteret - nedgangstider afløses i et væk af endnu en
jævn og dejlig strøm af indlæg, og sådan fortsætter
historien sin gang i DSS.

> [...]
næste
> juæe frokost så det var nu en lettese at vågne

Uhyrlig tanke - ikke til at bære. Godt du vågnede
(Sabina og John - jeg er bare SÅ glad for at I kommer)

> men som sagt Go Jul & godt nyt

Også en helt vidunderlig jul og et ganske forrygende nytår skal
I alle have herfra. Familien kommer i dag, i morgen og i over-
morgen... dernæst en mindre pause, og så igen til nytårstam-tam.
Fede tider..... synd kæresten ligger med influenza. Ungerne, især
den ældste overrasker med sin dejlighed (hjælpsomhed), så
juleglæden er i overflod.

> fra det mørke Jylland 12 km fra skagen jeg tror det fut - løs

Du ender med at blive _suget_ tilbage til det mørke.... forevigt...
scaaaaryyy....

God jul Bo, og hils FreYa og sig god jul og godt nytår til hende
også.

Juleknus
Søs

Fra : Chokmah

Dato : 24-12-01 18:27

Hi Søs :)

> Vi står last og brast *LOL*

ja det regner jeg da sandeligt også med når der kommer en skabs læser kommer
bullerende med fut & fundas :)

> Garanteret - nedgangstider afløses i et væk af endnu en
> jævn og dejlig strøm af indlæg, og sådan fortsætter
> historien sin gang i DSS.

Tjaa sårn d livet sårn d - dss :)

> Uhyrlig tanke - ikke til at bære. Godt du vågnede
> (Sabina og John - jeg er bare SÅ glad for at I kommer)

jamen jeg siger dig det kom snigene fra alle sider guldbrylluper & barne
dåbe ...skød op af jorden som pade hatte på en efter års dag - det var
rigtigt godt at vågne ....

> Du ender med at blive _suget_ tilbage til det mørke.... forevigt...
> scaaaaryyy....

nahh monye cant beuy me love - og et 56 K modem kan sgu slet ikke

> God jul Bo, og hils FreYa og sig god jul og godt nytår til hende

I will I will I will
hun ligger vandret - der er sgu forskeld på at han famille på løst anslåed
50 spisene mennekser og 4 + 2 hunde
hjertligst
fra os Begge

Fra : Henning

Dato : 25-12-01 07:39

"Chokmah" <chokmah777@hotmail.com skift 777 med 999> skrev i en meddelelse

Hej! Og Glædelig Jul til alle skribenter samt skabslæsere!!

Vi holder Jule frokost den 19/01-02, så kan Henrik,
Sabina og John osse komme med!!
Indtil nu, har følgende sagt de vil komme:

Søs
Bo
C-J
Kristine
Mark
Hanne L.
Sabina
John
Henrik
Hanne M
Maibritt M
Rene` M
Berit ?
Henning

Hej Peder er du druknet i plonk-flaskerne
her op til og i Julen, siden du ikke har givet
lyd fra dig?

Kærlig Hilsen og Glædelig Jul alle sammen!

Hanne M & Henning

FUT news:dk.snak.snik

Fra : Knold

Dato : 25-12-01 14:25

"Chokmah" skrev i en meddelelse news:a07oi5$op9$1@sunsite.dk...

Hej Bo

> Hi Søs :)

> ja det regner jeg da sandeligt også med når der kommer en skabs læser
kommer
> bullerende med fut & fundas :)

Jeg forsøgte nu bare at holde stilen og påpege at da julen
kaldes "familliens fest" så ville dit indlæg være inden for
fundatsen, hvis man altså mener at famillie og samliv hænger
sammen *G*.

Håber og tror på at I samlivsagtigt holder varmen i det jyske

Mange lune hilsner
Knold

Shit happens.....and then you ...
rise again like the sun.