Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billed Kritik uge 52
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 24-12-01 08:40

Hej Alle
Ja så prøver jeg lige med et billede igen,og
glæder mig til lidt ris eller ros fra jeg.
MVH
erland
pillegaard@privat.dk
http://www.pillegaard.dk

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 25-12-01 19:44

Hej Erland

On Mon, 24 Dec 2001 08:40:00 +0100, "Erland Pillegaard"
<pillegaard@privat.dk> wrote:

>Ja så prøver jeg lige med et billede igen,og
>glæder mig til lidt ris eller ros fra jeg.

Det tekniske kan jag jo ikke gerne klage på, der er nemlig ikke noget
at klage på.

Så er der den mere subjektive bedömning, og der må jeg vel tilstå at
jeg ikke er helt så tändt.

Nå det er måske en vanesag, jag syntes heller ikke om Picassos
Guernica förste gang jeg så den.

Med andre ord kräver billedet at man ser länge og väl på det, man skal
virkelig begrunde det i lang tid inden man kommer over den förste
modstand. Men hvem siger det hele skal gå ned som chokolade?

Jeg tror sikkert du får mange kommentarer om dit billede, jeg håber
det i hvertilfälde. Det slkal blive spändende at se hvad andre syntes
om billedet.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige