Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rigtig glædelig fotojul :-)
Fra : Martin Koch

Dato : 24-12-01 00:34

Det lader til at blive en ualmindelig dejlig jul i år

Fang nu nogle dejlige vinterfotos og del dem med os

Med glædelig fotohilsen og alle ønsker om et godt år 2002,

Martin Christian Koch
FotoKritik.dk

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-12-01 01:43

On Mon, 24 Dec 2001 00:34:22 +0100, Martin Koch <martin@koch.dk>
wrote:

>Det lader til at blive en ualmindelig dejlig jul i år
Ja det ser jeg til min store glæde

>Fang nu nogle dejlige vinterfotos og del dem med os
Det gør vi gerne

>Med glædelig fotohilsen og alle ønsker om et godt år 2002,

I lige måde

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Fototal.dk

Dato : 24-12-01 08:52

> Det lader til at blive en ualmindelig dejlig jul i år
> Fang nu nogle dejlige vinterfotos og del dem med os
> Med glædelig fotohilsen og alle ønsker om et godt år 2002,

Jeg vil da også gerne benytte lejligheden til at ønske alle en god jul og et
godt fotografisk nytår.

Allerede den 21. december var det jo årets største mærkedag. Lyset er
"vendt" - fra nu går det fremad, og vi får mere og mere af vores vigtigste
værktøj.

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : Kristian Amby

Dato : 24-12-01 16:21

On Mon, 24 Dec 2001 08:52:08 +0100, "Fototal.dk" <use332@fototal.dk>
wrote:

> [...]
>
>Allerede den 21. december var det jo årets største mærkedag. Lyset er
>"vendt" - fra nu går det fremad, og vi får mere og mere af vores vigtigste

Ja tak, skal du have. Så der der kun 6 mdr til dagenen begynder at
blive kortere igen.

Mvh
Kristian