Det elektriske barometer
Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 06-12-00 14:44

Jeg har en glædelig nyhed til alle med en forkærlighed til det hedengangne
radioprogram " det elektriske barometer". Programmet starter op igen i
Januar 2001, og hvis i vil være med til at give programmet en god opstart så
skal i lige skrive mig en mail. Dr har nemligt bedt om hjælp til at få
programmet godt igang igen.

Mange hilsner

Kasper Bertelsen
kasper.bertelsen@12move.dk

Fra : Claus Jungersen

Dato : 06-12-00 15:34

Det var da lige godt den bedste nyhed i umindelige tider - så bliver det
igen noget ved at høre P3 mandag aften!!! Hvis nogen ikke skulle kende til
det elektriske barometer er den en lytterbestemt hitliste, hvor lytterne
både er med til at stemme, for at påvirke placeringerne på de eksisterende
numre, men også til at vælge hvilke nye numre, som skal kunne stemmes ind.
Ind imellem numrene bliver lytternes indsendte breve m. tanker, meninger
eller digte læst op. Listen præsenterer fortrinvis ny alternativ musik, men
man kan altså finde alt lige fra Busta Rhymes over Jeff Buckley, Radiohead
til Aphex Twin! Noget for enhver smag det kan jeg kun garantere!

Hilsen
Claus Jungersen

Kasper Bertelsen <kasper.bertelsen@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:DorX5.8402$_p.157051@news010.worldonline.dk...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-12-00 00:35

Claus Jungersen
> [...]
Radiohead
> til Aphex Twin! Noget for enhver smag det kan jeg kun garantere!

Hvad så med Creamy!!?

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk

Fra : Claus Jungersen

Dato : 09-12-00 12:26

Ja, dem bliver der nok ikke så meget af, men faktisk prøvede en pige en gang
at lave en anbefaling af svenske "Popsie" (tror jeg de hed). Nummeret kunne
derefter stemmes ind på hitlisten den følgende uge, men det gav næsten sig
selv at det ikke røg ind.

Hilsen
Claus Jungersen

Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gMeY5.3212$7E2.292426@news101.telia.com...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-12-00 01:44

"Claus Jungersen" <hot_claus@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:sFoY5.6138$72.82150@twister.sunsite.auc.dk...
> [...]
> derefter stemmes ind på hitlisten den følgende uge, men det gav næsten sig

Hvad var det så egentlig med det der "Noget for enhver smag, det kan jeg garantere"? Ikke at jeg hører Creamy, men har andre, f.eks. Whitney Houston eller Michael Jackson, en chance? Jeg har aldrig hørt programmet.

Fra : Claus Jungersen

Dato : 10-12-00 16:03

Nej, hvis man sværger til kun at ville høre uinspirerende popmusik, så er
man nok gået forkert, men Michael Jackson ville da have en mindre chance -
men det kræver at han kommer med noget der er en smule mere
eksperimenterende end de sidste par plader. Jeg vil sige det sådan at han
nok ville have en stor chance i sine helt unge dage, da han (læs: hans
producere) var mere fremadrettet og nytænkende.
Whitney Houston ville nok ikke have en chance, overhovedet.

Men stadig, er der altså noget for en hver smag - det mener jeg! Hører jeg
The Voice, jamen så er der da også noget for min smag - men OK, så er der da
langt imellem.
Desuden så er DEB også lytternes hitliste, så det kommer jo 100% an på
hvilke lyttere der vælger at samle tråden op...

nyhedsmeddelelse:QDAY5.3774$7E2.337963@news101.telia.com...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-12-00 15:39

"Kasper Bertelsen" <kasper.bertelsen@12move.dk> wrote in message
> [...]
> Januar 2001, og hvis i vil være med til at give programmet en god opstart

> skal i lige skrive mig en mail. Dr har nemligt bedt om hjælp til at få

OK

"Kære Barometer

Jeg sidder her, helt alene, på mit værelse. Min hamster er lige død, og jeg
ved ikke, hvordan jeg skal få skrevet den stil, min sure dansk-lærer har
givet mig for. Mine forældre forstår mig ikke, og jeg har ingen venner. Hvis
bare hende den søde pige fra parallel-klassen ville snakke med mig ville jeg
have det bedre. Men det vil hun ikke, for jeg har bumser og hun gider kun
snakke med de populære drenge.

Så nu sidder jeg her oppe på mit værelse helt alene. Men hvis I vil være så
søde at spille noget rigtigt deprimerende og mystisk musik vil jeg få det
meget bedre......"

Hihi

Nej, det bliver sq helt fedt, hvis der kommer gang i EB igen. De spillede
helt klart en masse fedt musik, så det må vi jo håbe, at de også vil gøre i
det nye år.

/Nikolaj

Fra : N/A

Dato : 09-12-00 14:11

Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 09-12-00 14:11

Hejsa allesammen !!!

Jeg har lige modtaget endnu en mail fra DR. Baromteret starter igen søndag
den 7/1, og vil blive sendt fra 18- 21, hvoraf en time vil være selve
listen. Værterne blive Tony Jacobsen og Rasmus Poulsen(u-land digital
værten). De har bedt mig om at skaffe så mange mail adresser som overhovedet
muligt på gamle lyttere, som jeg så skal sende videre til dem. Så send enten
jeres adresse til mig, eller direkte til TOSJ@dr.dk
Hvis der er andre spørgsmål eller lignende, så skriv endelig til mig.

Kasper.bertelsen@12move.dk