Fodder til slørhaller
Fra : Finn Demalli

Dato : 23-12-01 22:44

Hvor meget skal de have at spise om dagen??
jeg syntes nemlig at de er sultne helle tiden

Fra : Carsten Gall

Dato : 24-12-01 12:29

Finn Demalli <finnde@freemail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eesV7.4029$Zm5.322607@news000.worldonline.dk...
> Hvor meget skal de have at spise om dagen??
> jeg syntes nemlig at de er sultne helle tiden

Ikke for meget, slørhaler er nemlig altid sultne!

Carsten

Fra : Franz Gertson

Dato : 25-12-01 01:01

Hvad er ikke for meget??

Fra : Carsten Gall

Dato : 25-12-01 10:30

Franz Gertson <franzg@hypermail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4lPV7.4229$Zm5.369070@news000.worldonline.dk...

> Hvad er ikke for meget??

Det er jo helt umuligt at svare på, for hvor store er de? Hvor mange er
de?
Men ikke mere end at det er spist op på ca 2 minutter.
Og så skal de ikke fodres mere end 1 gang om dagen.

Carsten