"Kedelige" katte
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-12-01 21:59

Hej allesammen og glædelig jul til alle

Så fik vi vores juletræ ind, og..... sikke en skuffelse... *LOL*

Altså, her står jeg, bevæbnet med kamera og viser de to lømler hen til
juletræet, og hvad sker der så? Ikke en sk*d... altså joeh, Jack tyggede
lidt på en grangren, og Phumba tjattede et par gange til en glaskugle, men
tjaeh, så var DÉT lissom ikke interessant længere... og dér stod jeg...

Det eneste de har kunnet bruge træet til (indtil videre da) er at gemme sig
under så man kan ligge heeelt usynligt og følge med i verdenssituationen.

Katte altså... de er skisme ALDRIG til at regne ud - men måske var det
NETOP det der med at de fik forevist træet der virkede *G* Det man GODT må
er jo aldrig så sjovt...

Julehilsner

Lisbeth, Bøv, Jack og Phumba

--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Blue & White

Dato : 23-12-01 23:21

Ja, det har du gjort helt forkert - du skulle have forklaret dem i en høj og
vred tone, at det var FORBUDT! Det virker hver gang )

Glædelig Jul
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-12-01 11:33

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:a05gcs$o9h$1@sunsite.dk...

> Så fik vi vores juletræ ind, og..... sikke en skuffelse... *LOL*

Utaknemmelige skarn *gg*
--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-12-01 11:52

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> Hej allesammen og glædelig jul til alle
>
> Så fik vi vores juletræ ind, og..... sikke en skuffelse... *LOL*

Nå en lille opdatering er vel på sin plads. Phumba var nemlig på et
tidspunkt i aftes SÅ interesseret at hun til sidst måtte ha' et ordentlig
sprøjt vand fra en (forhenværende shampoo-) flaske. Det var for det første
en fest at se, jeg ramte hende på siden og så røb hun, rundt og rundt mens
hun prøvede at finde ud af HVAD der egentlig var sket og hvorfor hun var våd
og kold på siden *LOL* Men bagefter var juletræet igen ikke særlig
interessant.

Noget der til gengæld lige har vist sig -MEGET interessant set med
Phumba-øjne var kartoffelskrælningen, som John lige er begyndt på. De der
sjove ting der ligger nede i gryden ligner LIDT hendes elskede æggeskaller
eller hvad det nu var. I hvertfald forsøgte hun ihærdigt at fange dem. der
var bare lige den hage ved det at hver gang hun forsøgte, så blev hendes
pote på mystisk vis våd og kold. *GG* Nå, endelig stak hun snuden i gryden
og konstaterede at "DET ER JO VAND", hvorefter hun gav sig til at drikke af
det *LOL* (håber ikke jeg har taget appetitten fra nogen, men vandet bliver
jo skiftet og kartoflerne kogt, så...)
Og forresten: Nej hun må egentlig IKKE være på køkkenbordet, men det her så
så sjovt ud at vi ikke kunne ta' os sammen til at verfe hende ned

Julehilsner

Lisbeth
& Bøv (der er ligeglad med julepynt), Jack (der ville ønske han ikke var for
tyk til at hoppe op på køkkenbordet) og Phumba (der lige nu går rundt og
leder efter noget nyt at "hjælpe" med)

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 26-12-01 12:10

Hehe, mine ikke så meget som tyggede i en gren eller bankede til en kugle -
de kiggede på træet da jeg pyntede det, og syntes at lysene var meget sjove
(altså elektriske) men ellers var mine også ret kedelige *grin*
Vi må have killinger på 7 uger næste jul, hihihi - nej, det kan også være vi
dropper det - måske ville det bliver for meget streds, hehe !

Håber I alle har haft en god jul

Knus fra

Mette

Fra : S.J & L.T.

Dato : 26-12-01 18:50

Det var da ubegribeligt at de ikke blev ovenud henrykte!!

Hérhjemme pillede Buko 4 kugler af træet den første aften; og da vi havde
været væk juleaften og juledag (naboen passede misserne) var et ubestemt
antal pyntegenstande forsvundet fra træet. Kugler, nisser, julemus og
flettehjerter "nænsomt" pillet af træet. Jeg har endnu ikke fundet det hele;
og der hænger 3 snore med bare det lille metalvedhæng i tilbage (altså
kuglerne er trukket af). Jeg kan simpelthen ikke finde kuglerne, som nu er
'snorefri'.
Sjovt nok (og det er faktisk mærkeligt, for der er rigtig mange kugler i
mange forskellige farver) så har han stort set 'håndplukket' nogle små røde
kugler med et top af guldglimmer -også selvom de var placeret ret højt oppe.
Små hvide kugler som næsten hænger helt nede ved jorden er stadig på
træet... mærkeligt ikke.
Men ellers er det jo også bare godt at gemme sig under træet og drikke af
vandet i juletræsfoden.
Skøre mis!

Det har nok været lidt kedeligt i juledagene, hvor vi ikke har været så
meget hjemme -ulykkerne sker nemlig kun når vi ikke er her.

Gamle Roquefort er i øvrigt ret ligeglad med juletræet; men snuser da til
det når han trasker forbi det.

Linda

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 26-12-01 19:11

"S.J & L.T." <s_juul73@hotmail.com> wrote in message
> Det var da ubegribeligt at de ikke blev ovenud henrykte!!

<KLIP>

> træet... mærkeligt ikke.
> Men ellers er det jo også bare godt at gemme sig under træet og drikke af
> vandet i juletræsfoden.
> Skøre mis!

Det med at drikke af vandet af juletræsfoden har vores katte også fornøjet
sig med gennem tiderne, det er som om de tænkte "sikke da betænksomt at
stille en vandskål HER" men nu har vi fået en lukket model og bortset fra
det har de altså været ret "kedelige", selvom vi da i de sidste par dage har
fundet en 3-4 kugler den ophæng på gulvet. Problemet er at vi ikke kan finde
toppene nogen steder på træet, men de dukker vel forhåbentlig op når træet
om et par dage bliver "afpyntet" igen

Hilsner

Lisbeth