Hvorfor hulen virker min E-mail ikke under~
Fra : Steffensen

Dato : 23-12-01 21:29

Hej !

Jeg har tidligere haft en bestillingsseddel, som når den blev eksekveret
blev sendt via form-mail til min mail-adresse.

Nu har jeg skiftet web hotel og 'investeret' i FP Server Extensions, men jeg
kan simpelthen ikke få det til at fungere.
Når jeg går ind og skriver på min bestillingsside, som jeg skal uploade, så
får jeg følgende informationsblok:

This form is being created on a disk-based web or det FP server extensions
have not been configured to send e-mail. Please direct your system
administrator or internet service provider to the instructions in "setting
up E-mail options on windows" or "Setting up E-mail options on Unix" in the
server extensions resource kit. If you do not have the server extensions
resource kit you can find it at ..........
Would you like to remove the e-mail recipient ?
Yes or No

Hvis jeg vælger No og uploader min side, d.v.s.
http://www.tegneland.dk/bestilling.htm og eksekverer siden, så får jeg
følgende fejlbesked:
Cannot run the FrontPage Server Extensions on this page:
"http://www.tegneland.dk/bestilling.htm"

Er der nogen, som har erfaring hermed, d.v.s. har jeg:
- et problem med mit web hotel rent Server Extensions mæssigt
- er der en fejl 40 (d.v.s. mig)
- eller er det et levn på min gamle bestillingsseddel, som brugte form-mail,
som får det til at spøge hos mig.

håber nogen kan give et hint

mvh
Peter