Trail af frontpage 2000 eller 2002?
Fra : Jannie

Dato : 23-12-01 21:31

Er der nogle der ved hvor man kan få en trail af Frontpage 2000 eller 2002?

Jeg vil gerne prøve før jeg invisterer i den og jeg har ledt nu i lanng tid,
kan kun få en hvis jeg bor i USA og øhhh det gør jeg ikke;))

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-12-01 00:28

http://www.microsoft.com/danmark/products/office/xp/trial/

Fra : Jannie

Dato : 24-12-01 08:02

Hej Jens Peter, Det var mu Frontpage 2000 eller 2002 jeg leder efter, ikke
Office;) Men ellers tak;))

God Jul

Jannie

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-01 09:02

"Jannie" <lolistaomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Jens Peter, Det var mu Frontpage 2000 eller
> 2002 jeg leder efter, ikke Office;) Men ellers tak;))

Frontpage er en del af Office!

God jul!

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Jannie

Dato : 24-12-01 10:42

> Frontpage er en del af Office!
>
> God jul!

Ja, men der står at den ikke er med i trail vertionen;((

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-12-01 00:17

Ja, jeg ser nu at den underligt nok ikke er med i den danske trial.
Prøv at kontakte Microsoft DK for en trial version.

On Mon, 24 Dec 2001 10:41:56 +0100, "Jannie"

Fra : Hammer

Dato : 25-12-01 08:05

du kan maile mig jeg har en trial af front 2002