AAAARrrrrggghhh....julesange på repeat :o(
Fra : Mads Pedersen

Dato : 23-12-01 17:19

Med fare for at lyde som julehader (hvilket jeg dybest set ikke er) : er jeg
den eneste der glæder mig til julen er overstået og man igen kan tænde for
radioen og høre andet end

Happy X-mas (War is over)
Rockin' around the christmas tree
Last christmas
Marys boy child
Det' jul, det' cool

....og hvad de nu ellers hedder alle de der mere eller mindre hjernedøde
julesange der bliver spillet igen og igen og igen og igen, år efter år efter
år efter (fortsæt selv)?

Hvad med at "man" (radiostationerne) prøvede med lidt variation? Umiddelbart
kunne jeg personligt foreslå at man gjorde King Diamonds "No presents for
Christmas" (eller hvad det nu er den helt præcis hedder) til "Månedens
uundgåelige på P3" i hele december. Nogen der har andre forslag?

Mvh Mads

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-12-01 19:20

On Sun, 23 Dec 2001 17:18:44 +0100, "Mads Pedersen"
<cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

> [...]
>den eneste der glæder mig til julen er overstået og man igen kan tænde for

især Last Christmas er jeg r..træt af at høre på...den er simpelthen
så sukkersød i lyden, at jeg får kvalme efter at have hørt den én gang
der midt i november :(

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Samson

Dato : 24-12-01 15:19

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message

> især Last Christmas er jeg r..træt af at høre på...den er simpelthen
> så sukkersød i lyden, at jeg får kvalme efter at have hørt den én gang
> der midt i november :(

Du har ikke forstand på musik!. Last Christmas er da den eneste julemelodi
som man kan holde ud at høre på!. Jeg vil sige at det er en klassiker!.

Mvh
Samson.

Fra : Gizmoduck

Dato : 24-12-01 17:11

On Mon, 24 Dec 2001 15:18:50 +0100, "Samson"
<samsonjensen@hotmail.com> wrote:

>"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message

>Du har ikke forstand på musik!.

lidt af et postulat....jeg skal nok lade være med at starte en krig på
selve juleaften...

Last Christmas er da den eneste julemelodi
>som man kan holde ud at høre på!. Jeg vil sige at det er en klassiker!.

nej....det er den måske for dig(og sikkert mange andre) men ikke for
alle....nogen mener også at f.eks. killing in the name med rage
against the machine er en klassiker....det mener du jo nok ikke?

--

Gizmoduck

Merry Christmas, and a happy new year :)

Fra : Invader Zim

Dato : 25-12-01 00:46

> [...]
>
> --
>
> Gizmoduck
>
> Merry Christmas, and a happy new year :)

Hvorfor synes jeg at Ministry's cover af TKK's Tonight We Murder simpelthen
bare er en af de bedste julesange jeg nogensinde har hørt?
Er der noget galt med mig?

-Invader Zim

np: Ministry - Tonight We Murder

Fra : Samson

Dato : 25-12-01 00:57

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message

> lidt af et postulat....jeg skal nok lade være med at starte en krig på
> selve juleaften...

Ok, jeg var nok lidt for voldsom i min udtalelse. Undskyld. Jeg håber da
ikke, at jeg fik ødelagt din juleaften

> nej....det er den måske for dig(og sikkert mange andre) men ikke for
> alle....nogen mener også at f.eks. killing in the name med rage
> against the machine er en klassiker....det mener du jo nok ikke?

Vi skal selvfølgelig have lov til at have forskellig smag, når det drejer
sig om musik. Det ville også blive kedeligt i længden, hvis vi alle, var
enige om alting.

> Merry Christmas, and a happy new year :)

I ligemåde

Mvh
Samson.

Fra : Gizmoduck

Dato : 25-12-01 10:35

On Tue, 25 Dec 2001 00:56:47 +0100, "Samson"

>Ok, jeg var nok lidt for voldsom i min udtalelse. Undskyld. Jeg håber da
>ikke, at jeg fik ødelagt din juleaften

nej der skal skam meget mere til ;)

>Vi skal selvfølgelig have lov til at have forskellig smag, når det drejer
>sig om musik. Det ville også blive kedeligt i længden, hvis vi alle, var
>enige om alting.

ja, så forsvandt hele meningen med et DEBATforum jo, hvis man slet
ikke kunne acceptere andres holdninger(den type mennesker har vi
efterhånden et par stykker af herinde *suk*)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-12-01 23:08

Mads Pedersen <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a053s0$2csi$1@news.cybercity.dk...
> Med fare for at lyde som julehader (hvilket jeg dybest set ikke er) : er
jeg
> den eneste der......

____

SV: Du er en julehader, ja du er så. Julehader - julehader

Nå men god jul, haha

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-12-01 11:01

> [...]
> julesange der bliver spillet igen og igen og igen og igen, år efter år efter

Jeg kunne også godt tænke mig, at man prøvede at variere det lidt
mere. Der er SÅ mange juleplader af alle slags - danske, udenlandske,
moderne, gammeldags - at der ikke er nogen grund til, at en enkelt
god popsang fra midtfirserne bliver kåret til altdominerende julehit.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Invader Zim

Dato : 25-12-01 01:00

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote in message
> [...]
> Christmas" (eller hvad det nu er den helt præcis hedder) til "Månedens
> uundgåelige på P3" i hele december. Nogen der har andre forslag?

Hvis du vil have lidt anderledes julemusik forslår jeg at du downloader
dette fantastiske album (helt lovligt :)
http://artists2.iuma.com/IUMA/Bands/exorbitant/

-Invader Zim

np: Collide - Pandora's Box