Nokia 8850 display
Fra : Denzazpar

Dato : 23-12-01 18:02

Nogen af jer, som har oplevet at display'et på jeres Nokia 8850 begynder at
fucke up?

Min er begyndt at nogengange kun vise hver anden pixel nedover skærmen, så
der kommer men masse små "striber", og nogen gange kan man slet ikke se
noget, bare lys.

Yderligere kommer der nogen gange "snevejr", eller alt bliver malplaceret,
og endelig fryser displayet også.

Det sker dog kun i perioder, det er temmelig mærkeligt..

/Denz

Fra : Jacob Olsen

Dato : 23-12-01 23:45

Jeps. Min har gjort PRÆCIS det samme.!!
Det koster et nyt display. Og koster 499,- i københavm hos Nokia concept
store...

Jeg fik lavet det i sommers, og nu er den begyndt på det igen.!! Og jeg har
smidt
kvitteringen ud.!! Skod

Fra : Denzazpar

Dato : 24-12-01 02:03

Nedern!! :(

Fra : Crash Override

Dato : 28-12-01 11:54

Jeg har ikke helt så store problemer. men til tider (tror det har lidt at
gøre med, fra hvilken vinkel jeg ser displayet) blinker den.. eller..
flimrer nærmere, som om der er noget der forstyrrer den... lidt irriterende.

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 02-01-02 11:10

Hej

www.modify.dk har displays til 8850 for kun 400,00 kr. Desuden er det slet ikke
sikkert at det er displayet, men kontakt-måtten som er i stykker, og så fixer
modify.dk det for kun 150,00 kr.

Fra : claus

Dato : 06-01-02 00:03

Har lige kigget på deres hjemmeside

kan ikke se at de har display til 8850 ??

claus

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 02-01-02 11:16

Hej