E Browser fucker up ??
Fra : Thomas Kjerrumgaard

Dato : 23-12-01 17:59

Hej alle og glædelig jul !!

Jeg søger noget hjælp til min internetbrowser. Jeg prøvede forleden at
opgradere til 6.0 men da det gik helt galt afinstallerede jeg igen og
gendannede 5.0 men siden har den ikke virket ?!?

Nogen der ved hvad man så gør ??

Thomas

Fra : Troels

Dato : 23-12-01 19:17

> [...]
> opgradere til 6.0 men da det gik helt galt afinstallerede jeg igen og
> gendannede 5.0 men siden har den ikke virket ?!?

Kommer der en pop-up med om du vil sende en fejlmeddelse til Microsoft når
du starter IE op? Jeg har det samme problem.

/Troels

Fra : Thomas Kjerrumgaard

Dato : 23-12-01 19:20

Nej jeg får bare en tom side frem du ved ligesom hvis du ikke er logget på
nettet...... Jeg kan heller ikke bruge links.