Sang/band efterlyses
Fra : Dorte & Jørn

Dato : 04-12-00 20:25

Hej alle
Forleden blev jeg ramt af et 80´er nostalgi-trip. I den forbindelse
efterlyser jeg et dansk band, som dengang hed "Logo" De havde et
engangshit med sangen "Langt herfra" ( vi kan bestige bjerge, vi kan
krydse havet nå det fjerneste sted - langt herfra, men vi kan ikke ens
og forstå hinanden bla bla bla......) Er der nogen som kender bandet
eller kan give mig oplysninger om bandet udgav en cd dengang?
Hilsen Jørn.

Fra : Hanne V.

Dato : 04-12-00 20:30

Dorte & Jørn <jensenweissert@vip.cybercity.dk> skrev i en

> [...]
> og forstå hinanden bla bla bla......) Er der nogen som kender bandet
> eller kan give mig oplysninger om bandet udgav en cd dengang?

Nej det kan jeg ikke. Men jeg har lige slået "Logo" op i Politikens Dansk
Rock leksikon som siger at Monique Spartalis har synget i gruppen.
Hanne

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 17:30

Fra : Hanne V.

Dato : 05-12-00 17:30

> Ja det er rigtigt at Monique var med i bandet, men der var en mandlig
> forsanger, som sang "Langt herfra"...en eller anden popfyr med lyse
> krøller...men tak for det Hanne.

Ikke fordi det nødvendigvis har noget med det at gøre eller kan være til
nogen hjælp, men de to eneste popfyre med krøllet hår jeg kan komme i tanke
om er: Michael Elo og Allan Mortensen.
Hanne