TO fede bands!
Fra : AKV

Dato : 04-12-00 18:51

HEJ

I kender dem garanteret, eller har i hvert fald hørt om dem, allesammen!!!!

"Insight the Whale" og "Baal", men har i nogensinde RIGTIG hørt på deres
musik?!

Nej, det har i vist ikke alle!
Prøv engang og tag en tur på bib, og lån alt hvad de har af disse to!
Det er SÅ fedt. Jeg lånte 2 cd´er af baal og 4 af insight the whale, og jeg
synes ærligt talt at i skulle prøve det samme.

BAAL, INSIGHT THE WHALE!

Skriv ind og giv jeres mening til kende om disse to!

MVH Anders

PS: JEFF BUCKLEY er den sejeste i hele verden (det er han virkelig!!!)!

--
- - -

Fra : Erik Graversen

Dato : 04-12-00 19:36

Baal er fantastiske!! De får alt for lidt opmærksomhed efter min mening. Jeg har oplevet dem live to gange. En fantastisk oplevelse.

Mvh.

--
Erik Graversen.

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Peter G.

Dato : 04-12-00 22:13

--
x-no-archive: yes
"AKV" <gylp@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
allesammen!!!!

> "Insight the Whale" og "Baal", men har i nogensinde RIGTIG hørt på deres

"Insight the whale"??

*sigh*

Hedder/Hed de ikke "Inside The Whale"

>PS: JEFF BUCKLEY er den sejeste i hele verden (det er han virkelig!!!)!

Han er godtnok død, så sej er han nok ikke. Nok nærmere mør

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 07:53

Fra : Tinka

Dato : 05-12-00 07:53

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> wrote:
> Jo, de hedder Inside The Whale. Derfor kan det undre, at to der
> angiveligt hører dem meget, ikke kender deres navn...

Og så til min kendte finte med at finde links til Neil Finn overalt -
men Inside the Whale (og Tim Christensen) nævner ham som en stor
inspirationskilde.

*ser meget uskyldig ud og kravler hen i sit hjørne igen*

Tinka

--
----
embrace the struggle

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : AKV

Dato : 05-12-00 15:04

UNDKSYLD mange gange at jeg havde stavet dem forkert. Jeg har faktisk altid
stavet dem på den måde (insight) men efter et par kig på deres cover´s kan
jeg godt se at den er gal!

HYGGE

--
- - -