Riffel cal 458 win Sælges
Fra : Claus Lauritsen

Dato : 23-12-01 16:31

Hej Alle

Det er åbenbart her jeg skal forsøge at sælge en Riffel
Jeg har en riffel til overs i min samling ( Den kan ikke være i Våbenskabet )
Det er en Cal 458 win af mærket Interarms MK X, har skudt max 40 skud.
En classic Safari riffel med åbne sigtemidler uden kikkert.
er dog forberedt til kikkert.
Den perfekte riffel til Jægeren der skal på storvildtjagt.
der følger ca 50 skud med i prisen til en værdi af 30,- pr stk

Pris 5.000.-

Hilsen Claus claus@jagt.net

Glædelig Jul Alle sammen

--
Posted from 0xc2efa6e4.aenxr1.ras.tele.dk [194.239.166.228]

Fra : M@X

Dato : 23-12-01 20:57

Don´t be a bore. Buy a bigbore!!

Sælg hellere en af de andre.

Glædelig jul til dig osse.

mvh M@X Bigbore

Claus Lauritsen <claus@jagt.net> skrev i

Fra : Mogens

Dato : 26-12-01 11:25

Køb hellere et større våbenskab. Big bore rifler sælger man ikke når man
først har fået dem.

MVH
Mogens