IE 6 kalder ikke automatisk op
Fra : Martin Helbo

Dato : 23-12-01 15:29

Hvordna får jeg IE 6 til automatisk at kalde op til Internettet. Jeg har
prøvet at slå "always dial default conn." til. Men det hjælper ikke noget.
Hvad gør jeg?

Martin Helbo

mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-01 16:17

Sun, 23 Dec 2001 15:28:51 +0100, skrev "Martin Helbo"
<helbo@webhiker.dk>:

>Hvordna får jeg IE 6 til automatisk at kalde op til Internettet. Jeg har
>prøvet at slå "always dial default conn." til.

Hvad med den i midten »Dial whenever a network connection is not
present«.

Men, det afhænger jo også lidt af, hvordan du kommer på nettet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Martin Helbo

Dato : 23-12-01 19:21

> Hvad med den i midten »Dial whenever a network connection is not
> present«.
>
> Men, det afhænger jo også lidt af, hvordan du kommer på nettet.

Jeg har en ISDN forbindelse, og jeg har prøvet alle tre muligheder uden
held.
Normalt plejer den at spørge om den skal oprette forbindelse hvis den ikke
findes. Men der gør den ikke længere. Jeg er nødt til at via settings at
oprette forbindelsen.

/Martin Helbo

Fra : ha

Dato : 23-12-01 20:49

> [...]
hvis den ikke
> findes. Men der gør den ikke længere. Jeg er nødt til at via

Start IE, gå op i "filer" og se efter der ikke er
afmærket i feltet "arbejd offline"

mvh
ha

Fra : Martin Helbo

Dato : 23-12-01 23:50

> Start IE, gå op i "filer" og se efter der ikke er
> afmærket i feltet "arbejd offline"

Desværre, det var som det skulle være

/Martin Helbo