tables problemer
Fra : Dennis Enøe

Dato : 23-12-01 15:00

starter lige med et link http://wanderworld.dk/test/

når man ser denne side er det jo ok, men hvis man feks vælger adresseliste
så rykker menuen sig et lille skridt til højre og under vagtplan vil den
højre
tabel ikke lade teksten stå centreret i den venstre del af siden.

hvad gør jeg forkert? eller er det bare nemmere at holde sig til frames?`

Dennis E

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-01 15:24

Sun, 23 Dec 2001 15:00:26 +0100, skrev "Dennis Enøe"
<bluesy@worldonline.dk>:

>når man ser denne side er det jo ok, men hvis man feks vælger adresseliste
>så rykker menuen sig et lille skridt til højre og under vagtplan vil den
>højre

Det er fordi, du har sat størrelsen af cellen til procenter og
det bliver så i forhold til, hvor meget indhold, der er på siden.

Giv den venstre celle en fast størrelse.

>tabel ikke lade teksten stå centreret i den venstre del af siden.

Næh, for du har skrevet, at den skal være højrestillet.
<TD ALIGN="right"><A HREF="mailto:mik.fro@get2net.dk"><FONT
FACE="Times New Roman" SIZE=+2 COLOR=#0000FF>

align skal så rettes til center i stedet for right.

PS. Husk at sætte baggrundsfarve på siden, også selv om du ønsker
den skal være hvid.

Du har også en </body></html> midt i koden på adressesiden, slet
denne.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
En lille julehilsen (kan kun ses i IE):

Fra : Dennis Enøe

Dato : 23-12-01 15:25

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Næh, for du har skrevet, at den skal være højrestillet.
> <TD ALIGN="right"><A HREF="mailto:mik.fro@get2net.dk"><FONT
> FACE="Times New Roman" SIZE=+2 COLOR=#0000FF>
dette er fordi det sættes ind via ssi

> Du har også en </body></html> midt i koden på adressesiden, slet
> denne.
samme svar som før

men jeg har lige fundet tricket (efter jeg gav op den her kommando er
god
"<table width="100%" height="100%"> " height skulle dog kun
virke ordentligt i netscape, men ellers er det nu kanon da det hjalp

Dennis E

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-01 16:18

Sun, 23 Dec 2001 15:25:15 +0100, skrev "Dennis Enøe"
<bluesy@worldonline.dk>:

>dette er fordi det sættes ind via ssi

Det er muligt, at det er det der er årsagen, men så ville det jo
være en god ide at oplyse om det.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Dennis Enøe

Dato : 23-12-01 16:47

> Det er muligt, at det er det der er årsagen, men så ville det jo
> være en god ide at oplyse om det.
i know, det var en lille glemmer fra min side, er helt ny når det
kommer til ssi så jeg tænkte ikke over at det ku ha den store forskel.

Dennis E