hvilket bundkort?
Fra : P.Sørensen

Dato : 23-12-01 13:03

Jeg har installeret xp - og er ved at finde drivere dertil. Jeg kan ikke
rigtig finde ud af, hvad det helt nøjagtigt er for et bundkort, jeg har
siddende. Der står forskellige ting på manual og kvittering osv.
Hvordan kan jeg konstatere det helt konkret? Det fremgår jo ikke af
enhedshåndteringen.?
Det er fra DFI og manualen dækker både AD72 sc og sn. Og regningen siger
AK75??
Preben

Fra : orbital

Dato : 23-12-01 15:01

On Sun, 23 Dec 2001 13:02:48 +0100, "P.Sørensen" <ps@vestnet.dk>
wrote:

> [...]
>enhedshåndteringen.?
>Det er fra DFI og manualen dækker både AD72 sc og sn. Og regningen siger

AK75 er et dfi bundkort med kt133a chipset, sdram.

AD72 er med kt266 chipset og ddr ram og/eller sdram

http://sj.dfi.com.tw/frame.asp

Det skulle iøvrigt slet ikke være nødvendigt at hjælpe xp med drivere.
4-in-1 drivere er heller ikke nødvendigt.

mvh

John

Fra : Mike

Dato : 23-12-01 19:26

Jeg kan se du har fået et svar allerede, men jeg har selv haft glæde af
programmet "ctbios"
som jeg fandt på http://www.regstrup-data.dk/Links.htm

Det giver oplysninger om BIOS, dit chipsæt og bundkortsmærke.

Go' fornøjelse!

Venlig hilsen
Mike