Rackskab til vægophæng søges (konevenligt ~
Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-12-01 12:39

Jeg søger links til forhandlere/producenter af et skab
for montage af div. server- og netudstyr i domicilet.

Højde 8-12U, dybde ca. 60cm (min. 55cm fra
forreste monteringsskinne).

Hvidt/lyst/alu design påkrævet, da der ønskes
match med mine hvide Tehalit paneler og bakker.

Ole Thomsen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-12-01 14:06

Ole Thomsen wrote:

> Højde 8-12U, dybde ca. 60cm (min. 55cm fra
> forreste monteringsskinne).
>
> Hvidt/lyst/alu design påkrævet, da der ønskes
> match med mine hvide Tehalit paneler og bakker.

Jeg har flere gange brugt et lille skab fra Enoc
(http://www.electroenoc.se/). Det er en rimelig kvalitet, billigt, og
pænt. Jeg er dog i tvivl om det findes så dybt, som du ønsker det, men
ellers har de mere almindelige rack-skabe, i stort set alle mål...
Jeg har set dem flere steder - ellers send en mail, hvis du ikke
finder en forhandler.

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 23-12-01 14:48

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote

> [...]
> pænt. Jeg er dog i tvivl om det findes så dybt, som du ønsker det, men
> ellers har de mere almindelige rack-skabe, i stort set alle mål...

Nysselige skabe, desværre skal man op i en gulvmodel
for at få en installationsdybde > 480mm. Men tak for info.

Ole Thomsen