FP 2000 til FP 2002
Fra : leif

Dato : 23-12-01 12:02

Jeg vil være helt sikker på at de hj.sider jeg har lavet i 2000 også virker
på alle nivuer i 2002. Er der nogen der har prøvet dette og kan give mig et
svar.

Leif Kornval

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-12-01 12:51

De virker fint.

Fra : Axel Nielsen

Dato : 23-12-01 14:23

Hej Leif
Du kan bare gå igang det virker fint, jeg har indstalleret den under
costumer hvor du kan bestemme hvad og hvordan den skal indstalleres.
Ellers god fornøjelse med 2002 der er mange gode forbedringer, bla.
inframes hvor du kan placere et frames hvor du vil, bare husk og lav en
tabel så du har styr på placeringen, også oprettelse af hyberlinks er blevet
forbedret med en oversigt, fint fint.
God Jul
Axel