Microstar K7T266 Pro2 RU + Alpha 8045 / pa~
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-01 10:16

Jeg har lige skiftet min Thermaltake CPU køler ud med subj. Da jeg så
samlede skidtet og startede computeren ville Windows XP ikke starte op
og skrev at den ikke kunne pga mulig nylig hardwareændringer. Ved
opstart i safe mode stoppede den ved driveren mup.sys. Underligt tænkte
jeg da jeg ikke havde lavet andet end at skifte køler. Efter mange
software forsøg skiftede jeg tilbage til den gamle køler og opdagede
herved at der ved at af hullerne i MB var knækket en lillebitte
elektronik-dims ved trykket fra en af plastic spændeskiverne

Jeg har også prøvet at køre installations CD'en til Win2k, men den
stopper også ved opstart af windows...

Jeg vil prøve at skaffe et nyt MB.

Er der nogen som prøvet noget lignende eller som ved om jeg har spottet
det rigtige problem hvorefter Windows gerne skulle starte normalt op
igen ?

--

Greets, Rybber