New York Subway på Zulu i aftes.
Fra : dentro

Dato : 23-12-01 01:26

Jeg så disse novellehistorier. De var fandeme gode. Det
var sjovt at se så uventede ting ske på et sted, hvor
alt er så formelt og kedeligt.

Jeg har slået filmen ... eller novellerne eller hvad
man skal kalde dem op på IMDB
(http://us.imdb.com/Title?0120240) og desværre ser det
ikke ud til man kan få denne på DVD :(

Er der nogen der kender nogle andre novellehistorier
som kan fås på DVD (R2)? ....eller er der nogen der
kender til film, hvor dele af handlingen foregår i
metroer/metrostationer?

/ dentro

Fra : psycrow

Dato : 23-12-01 11:28

I Unbreakable foregår et par minutter af filmen i undergrundbanen :)

Fra : psycrow

Dato : 23-12-01 11:29

undergrundsbanen skulle det være

Fra : Wolfgang

Dato : 23-12-01 13:18

"dentro" <kena(remove)@mail.dk> wrote in message

> Er der nogen der kender nogle andre novellehistorier
> som kan fås på DVD (R2)? ....eller er der nogen der
> kender til film, hvor dele af handlingen foregår i
> metroer/metrostationer?

Well, Luc Besson's Subway er jo et godt bud. Den er, IIRC, udgivet i R0, men
er teknisk en af de ringeste DVD'er, jeg nogensinde har set.

Neil Gaiman's Neverwhere foregår til dels på subway stationer under London,
men fås beklageligvis ikke på DVD endnu.

/w

Fra : Milan

Dato : 23-12-01 13:39

Hej...

>..eller er der nogen der
> kender til film, hvor dele af handlingen foregår i
> metroer/metrostationer?

I "Subway" med Christopher Lambert foregår så godt som hele handlingen i den
Paris'iske Metro.

> / dentro

Med venlig hilsen og go' jul
Finn