Kashmir
Fra : Wost

Dato : 02-12-00 17:26

Er der nogen der har noget live med kashmir evnt på cd eller md jeg kan få
spillet over ?
Jeg har været til 7-8 kashmir koncerter og vil gerne ha noget af det på cd
eller md.
Helst noget af det før "the good life"

~MoXWost~

Fra : Claus Jungersen

Dato : 03-12-00 19:44

Hejsa MoXWost
Jeg har en super kashmir minidisc, med live koncert fra Vega (vistnok 96) og
desuden en herrefed optagelse fra "P3 meter-vippen" på midtfyen (vistnok 97)
hvor Kashmir spiller en røvfuld numre unplugged - og omkring et kvarters
vældig sjovt interview. Hvordan ordner vi det? - skriv pr. mail!

Hilsen
Claus Jungersen

Wost <2355857m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mm9W5.4228$_t3.409173@news101.telia.com...