LOTR: FOTR - hvornår på DVD?
Fra : Kong Kent

Dato : 23-12-01 00:43

Jeg kan ikke finde noget på hverken www.dvdempire.com eller www.imdb.com

Nogen der ved hvornår "Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring" udkommer
på DVD? Jeg kan jo næsten ikke vente på, at dvd-udgaven udkommer, hvor Peter
Jackson har inkluderet alle de scener der ikke var plads til. Således vi
film-freaks kan få en 7½ times lang version af dette mesterværk *inkl.*
Jacksons kommentarer i seperat lydspor :)

Spøg til side: Nogen der ved noget??

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-12-01 00:54

>Spøg til side: Nogen der ved noget??

Jævnfør nedenstående, så går der et par måneder endnu.

New Line plans to release DVD and videocassette versions of "The
Fellowship of the Ring" in August [2002]

Noget jeg har snuppet fra
http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1008348196

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Ole :-\)

Dato : 24-12-01 13:06

Kong Kent" skrev i en meddelelse news:a035sp$6ph$1@sunsite.dk...
> Jeg kan ikke finde noget på hverken www.dvdempire.com eller www.imdb.com

Du skulle prøve DVDoo.dk

> [...]
> film-freaks kan få en 7½ times lang version af dette mesterværk *inkl.*
> Jacksons kommentarer i seperat lydspor :)

Vennerne hos DVDoo har lavet en emailliste, hvor du kan tilmelde dig og få
en email når der er en dato -
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7554

venlig hilsen

Ole