Rage Against The Machine
Fra : Gergen

Dato : 01-12-00 16:59

Har vist lige udsendt en ny plade. Hedder vist "Renegades" eller noget i den
stil? Og er det lutter covernumre eller hvordan?

Kan den anbefales?

--
Christian
-----

Fra : "

Dato : 01-12-00 20:01

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> Har vist lige udsendt en ny plade. Hedder vist "Renegades" eller noget i
den
> stil? Og er det lutter covernumre eller hvordan?

Her er tracklisten:

Microphone Fiend (Eric B & Rakim)
Pistol Grip Pump (Volume 10)
Kick Out the Jams (MC 5)
Renegades of Funk (Afrika Bambaataa)
Beautiful World (Devo)
I'm Housin' (EPMD)
In My Eyes (Minor Threat)
How I Could Just Kill a Man (Cypress Hill)
The Ghost of Tom Joad (Bruce Springsteen)
Down on the Street (The Stooges)
Street Fighting Man (Rolling Stones)
Maggie's Farm (Bob Dylan)

Tjek http://venetian.artistdirect.com/cda/newsComplete/0,1038,644,00.html

Mvh.
Benjamin Bach

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 02-12-00 00:22

Den udkom i tirsdag og jeg kan ikke udtale mig om indholdet, da jeg ikke har
hørt den...

Indtil videre er kunderne ikke "vildt" begejstrede når de har hørt i
hovedtelefonen...

--
Henrik Fuglesang - DK Svendborg

lax@mail.dk

Fra : N/A

Dato : 04-12-00 17:52

Fra : Gergen

Dato : 04-12-00 17:52

Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VdOW5.16635$zs.436240@twister.sunsite.auc.dk...
> Jeg kan hermed afsløre at den er kanon!! En glimrende afslutning på
> karrieren.
> Et par numre er lidt for hiphoppede for meget, men stadig
> umiskendeligt RATM.
> Renegades of funk, I'm housin er lige i øjet.
> Kort sagt et sikkert køb hvis man er til RATM

Hvis man er til RATM er kriterie nok for mig, så jeg tror sgu' at den kommer
på juleønskesedlen

--
Christian
-----

Fra : John Fogde

Dato : 05-12-00 14:03

On Mon, 04 Dec 2000 14:53:41 GMT, "Staalanden" <staalanden@jyde.dk>
wrote:
> [...]
>umiskendeligt RATM.
>Renegades of funk, I'm housin er lige i øjet.
>Kort sagt et sikkert køb hvis man er til RATM
Jeg synes også den er ret okay. Overraskende nok er hiphop numrene
ikke så interessante, men Ghost of Tom Joad og Maggie's Farm fungerer
ret fedt. Deres version af Kick out the Jam er ikke vildt fedt, så det
er cool at den findes i en bedre live version som bonus track.

John