Nokia 6210 og Cassiopeia E-11
Fra : Allan Jensen

Dato : 22-12-01 20:58

Jeg har en Casio Cassiopeia E-11 "PDAer" gemt lidt væk i en skuffe og
nu kommer jeg til at tænke på om jeg ikke kan bruge den sammen med min
Nokia 6210, da begge har infrarød port. Problemet er bare lige hvordan
jeg fortæller min Cassiopeia at den skal bruge det modem der sidder i
min telefon, og at det skal være gennem den infrarøde port.
Umiddelbart ser det ikke ud til at jeg kan konfigurere et "infrarødt
modem" i Cassiopeia'en.... Nogen der har erfaring med det?

Regards,
Allan Jensen

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 22-12-01 22:59

On Sat, 22 Dec 2001 20:58:17 +0100, Allan Jensen <public@hverdag.dk>
wrote:

> [...]
>Umiddelbart ser det ikke ud til at jeg kan konfigurere et "infrarødt
>modem" i Cassiopeia'en.... Nogen der har erfaring med det?

Jeg har desværre ikke lige en specifik opskrift til dig, men det kan
lade sig gøre. Jeg har engang gjort det på en HP 620LX.
Så vidt jeg erindrer, var det noget med at der skulle ændres en værdi
eller to i registryen, som man forøvrigt kun kunne få adgang til med
en eller anden utility, man skulle hente.

--
Mikael Ejberg Pedersen