Future Entertainment...
Fra : Emil Rune

Dato : 22-12-01 18:10

Hej gruppe.

Jeg ville sådan set bare høre hvad jeres erfaringer med firmaet Future
Entertainment er. Jeg har altid handlet mine region 1 film hos Dvdboxoffice,
men efter at flere og flere er begyndt at blive snuppet i tolden, er denne
butik ikke så optimal længere. Jeg har hørt at Future Ent. sender fra et
EU-land, og at man derved kan undgå tolden (og Pest Danmarks horrible
gebyrer).

So...hvordan har jeres oplevelse været med Future Ent? Er de pålidelige?
Hurtige eller langsomme? Men mest interessant af alt; kan man slippe for
fortoldning ved at bruge dem?

På forhånd tak
Emil Rune
erune@worldonline.dk

Fra : HKJ

Dato : 22-12-01 18:22

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message
> So...hvordan har jeres oplevelse været med Future Ent? Er de pålidelige?
> Hurtige eller langsomme? Men mest interessant af alt; kan man slippe for
> fortoldning ved at bruge dem?

Jeg har kun gode erfaringer med dem, regningen lyder på deres pris (i
pund)*12 og ingen ekstra gebyrer eller told, de sender fra England.
Jeg syntes at de normalt er hurtige til at sende (vurderet ud fra deres
email, med at nu sender de pakken), men posten kan godt være lidt langsom
(Se evt. tråden "Ventetid ved Future Entertainment").