Sort Sol i forum
Fra : Kim Riber

Dato : 28-11-00 21:23

Hej gruppe

Kan nogen her fortælle mig lidt om deres koncert i forum, var den så "tam"
som EB og BT skriver den var ????

Kim Riber

Fra : Sydfyns FM

Dato : 28-11-00 21:46

> Kan nogen her fortælle mig lidt om deres koncert i forum, var den så "tam"
> som EB og BT skriver den var ????

Du kan jo tjekke Staalandens inlæg fra den 26. nov.

Mvh

John K

Fra : N/A

Dato : 29-11-00 13:47

Fra : peet dk

Dato : 29-11-00 13:47

jeg syntes de spillede mange af de gamle numre... lidt for mange. Jeg hørte
den i radioen, så jeg ved ikke hvordan stemningen var.

Fra : Staalanden

Dato : 29-11-00 17:59

Der var netop en fed stemning - den stemning som jeg kan huske fra
Unspoiled-touren.
De spillede mange gamle (bla. shapes of summer - svjh , 1000 tears)
Et par stykker fra Firetear (midnight train..., daugter of sad)
Let your fingers.....(en fremragende version!!), Shaheeba bay fra
Glamourpuss,
og nogen stykker fra Unspoiled monsters - der kan jeg ikke helt huske
hvilke udover Kiss the streets.
Men nu er jeg rigtig kåd efter deres turné som kører 19-28/4!!!

Men tam er ikke ordet der falder lige for
--
Stålanden
staalanden@jyde.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 30-11-00 00:30

On Wed, 29 Nov 2000 16:58:50 GMT, Staalanden wrote:

> Et par stykker fra Firetear (midnight train..., daugter of sad)

Spillede de "Daughter of Sad"??

Hold da op, det må have været en twisted udgave; det opdagede jeg slet
ikke!

,

--
"Our voodoo-dolls are full of hopes" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk