Metallica m. symfoniorkester
Fra : Bue Krogh Vedel-Lars~

Dato : 28-11-00 01:12

Jeg så for noget tid siden på TV en koncert med Metallica hvor de spillede
sammen med et symfoniorkester. Er der nogen der ved om den blev optaget og
udgivet på CD, og i så fald, hvad hedder CD'en?

På forhånd tak,
Bue

Fra : Kong Kent

Dato : 28-11-00 10:39

>Jeg så for noget tid siden på TV en koncert med Metallica hvor de spillede
>sammen med et symfoniorkester. Er der nogen der ved om den blev optaget og
>udgivet på CD, og i så fald, hvad hedder CD'en?

Den hedder "S&M"

De spiller en lang koncert med San Fransisco Symphony Orchestra. Den findes
rigtigt nok som Hans Pedersen siger det på CD, DVD og VHS.

CD'en er en dobbelt CD, det samme gælder DVD fordi der er en masse ekstra,
mens VHS'en bare er en enkelt VHS.

--
Kent.
icq # 13306319

Schumacher vandt i år! ...han gør det igen næste år!
http://formel1.jubii.dk - Formel 1 nyheder på dansk!

Fra : Bue Krogh Vedel-Lars~

Dato : 28-11-00 15:21

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message

> [...]
> rigtigt nok som Hans Pedersen siger det på CD, DVD og VHS.
>
> CD'en er en dobbelt CD, det samme gælder DVD fordi der er en masse ekstra,

Tak for svarene, det var den.

Sådan en DVD, kan man bruge den som "almindelig" CD, dvs. spille den på en
DVD sat til anlæget, uden at bruge TV'et? Eller skal man igennem en masse
menu'er for at få den igang?

Mvh
Bue

Fra : Kong Kent

Dato : 28-11-00 16:33

>Sådan en DVD, kan man bruge den som "almindelig" CD, dvs. spille den på en
>DVD sat til anlæget, uden at bruge TV'et? Eller skal man igennem en masse
>menu'er for at få den igang?

Du kan sagtens bruge din DVD afspiller som cd-afspiller, det gør jeg en gang
imellem. Du skal selvfølgelig have den tilsluttet din forstærker, men så
burde der heller ikke være noget problem.

Det dur bare ikke den anden vej rundt. Du kan ikke bruge DVD-skiver i en
cd-afspiller.

Fra : Carsten Clæfer

Dato : 28-11-00 17:16

> Sådan en DVD, kan man bruge den som "almindelig" CD, dvs. spille den på en
> DVD sat til anlæget, uden at bruge TV'et? Eller skal man igennem en masse
> menu'er for at få den igang?

Det burde du godt kunne. Jeg kan i hvert fald godt på min DVD afspiller
(Pioneer DV-525). Når jeg sætter Metallica DVD'en i starter den automatisk
med at spille koncerten (og så behøver jeg naturligvis ikke tænde fjernsynet
for at komme igang).

-Carsten

Fra : Zeicho

Dato : 06-12-00 23:01

Koncerten er med San Francisco Orchestra og er udgivet på CD, DVD og VHS, og
hedder S&M

Zeicho