Hjælp!!!!SANG TITEL!
Fra : Mikael Ernst

Dato : 22-12-01 13:49

Hej!!

Jeg er ved at blive sindsyg, for jeg har en linie fra en sang kørerende oppe
i hovedet og jeg aner ikke hvad sangen hedder eller hvem der synger osv.
Er der nogen der kan hjælpe!!!

Hvem har lavet en sang, hvor der i omkvædet synges " .....Whenever I'm
down -I call on you my friend...."
det bliver sunget af en dame og det bliver gentaget mange gange!!

hilsen
Mik

Fra : Carl Drud

Dato : 22-12-01 14:10

"Mikael Ernst" <Mikaelernst@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>....Whenever I'm down -I call on you my friend...."
>det bliver sunget af en dame og det bliver gentaget mange

Måske er det "You've Got A Friend" af Carole King

--
Carl

Fra : Mikael Ernst

Dato : 22-12-01 14:20

Nej, det er det bestemt ikke for det er en techno/dance agtig sang. Og det
er vistnok osse temmelig ny den sang.
Men tak for buddet..

Fra : Mikael Ernst

Dato : 22-12-01 14:27

Nej det er det bestemt ikke. For det nummer jeg leder efter, det er et nyt
nummer, så vidt jeg ved. Og det er et dance/techno nummer. Men mange tak for
buddet!!

Mik

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-12-01 17:25

On Sat, 22 Dec 2001 13:49:05 +0100, "Mikael Ernst"
<Mikaelernst@yahoo.dk> wrote:

>Hvem har lavet en sang, hvor der i omkvædet synges " .....Whenever I'm
>down -I call on you my friend...."
>det bliver sunget af en dame og det bliver gentaget mange gange!!

Det er Groove Armada's "My Friend" fra albummet "Goodbye Country,
Hello Nightclub"

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Mikael Ernst

Dato : 22-12-01 23:14

Det var bare dejligt.......nu har jeg fået den sang. Og nu kan jeg synge med
på resten af omkvædet..

TAK FOR HJÆLPEN!!